חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

SalePrice חשמל

SalePrice
אתר אינטרנט:
בעלים:
סייל פרייס
כתובת אימייל:
Info@saleprice.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.1 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
124
חוות דעת בשנה האחרונה
124
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 124 חוות דעת על החנות SalePrice

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
דניאלה
שם:
דניאלה
תאריך:
16/01/2019
דירוג:
הדירוג של דניאלה: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מדהים, אנה עזרה לנו מאוד המוצר הוזמן ביום שלישי ודאגה שיגיע לפני שבת(הגיע ביום חמישי תנור משולב)! מרוצה מאוד, פעם הבאה כל מכשירי חשמלי אצלכם!! שירות נפלא ממליצה בחום.
המוצר שנקנה בחנות
תנור סאוטר משולב
Oded
שם:
Oded
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
הדירוג של Oded: 1 מתוך 5
חוות דעת
ממליץ לא לקנות מהחנות הזאת. שרות לקוחות מתחת לכל ביקורת. כשהתלוננתי על מיקרוגל שרכשתי כי הוא מפוצץ לי צלחות(!!!) קיבלתי את התגובה המדהימה (אחרי בירור מול היבואן) שהמיקרוגל כנראה תקין לחלוטין ושפשוט הצלחות שאני משתמש בהן הן באיכות ירודה (פשוט צלחות זכוכית שהתחממו נהדר במיקרו הקודם...) ושלחו אותי לרוץ אחרי היבואן... שרות לקוחות ברמה אפס עם אפס אחריות של החנות כלפי הלקוח.
המוצר שנקנה בחנות
MS23K3513AS סמסונג
Amit
שם:
Amit
תאריך:
09/01/2019
דירוג:
הדירוג של Amit: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות הכי גרוע שהיה לי בחיים
איחרו בשבוע באספקת המוצר (את התשלום הראשון הם לקחו הכי מהר שיש)
הייתי צריך לרדוף אחרי שירות הלקוחות אמרו שיחזרו אלי שלוש פעמים ולא חזרו גם לא נתנו סיבה למה הם
המשלוח מתעכב אין עם מי לדבר העיקר יש נציגה שאמורה לטפל לך בתיק לקוח :(
שירות זוועה
בסוף ביטלתי את ההזמנה
המוצר שנקנה בחנות
מייבש כביסה AEG
תגובת החנות
לקוח הזמין מוצר בתקופה של ספירות מלאי קיבל הודעה שהמוצר יתעכב עקב ספירות המלאי. לקוח תואם מייד לאחר ספירות המלאי לגבי שירות הלקוחות שהלקוח מלין-בכל יום שוחחו עם הלקוח מעל 3 פעמים אך עקב ספירות מלאי לא ניתן לשחרר סחורות
Roman
שם:
Roman
תאריך:
16/12/2018
דירוג:
הדירוג של Roman: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מקרר של חברת שארפ מדגם Sharp SJ2124X ‏222 ‏ליטר.
המחיר היה משתלם (הזול מבין כל החניות שנבדקו) וההובלה הייתה כלולה בתשלום (כולל פינוי המקרר הישן).
המקרר הגיע בתוך ימים ספורים, בדיוק כפי שהובטח לי- ללא כל עיכוב, או פגמים.

מעבר לכך, חשוב לציין כי היחס של צוות החנות היה מדהים ומאוד שירותי.

ממליץ בחום על החנות וללא ספק אשוב לרכוש בה מוצרים נוספים.
המוצר שנקנה בחנות
Sharp SJ2124X ‏222 ‏ליטר
אפחד
שם:
אפחד
תאריך:
19/11/2018
דירוג:
הדירוג של אפחד: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביקשו 80 שק'ל על משלוח למרות שרשום שהמשלוח חינם, אמרו שאני גר רחוק. מבשרת ציון זה 40 דק מת אביב.
הם לא חייבו, אך זו שיטת מצליח. רושים בזאפ את המחיר הזול ביותר ולבסוף מוסיפים 80 ש"ח למחיר.. ראו הוזהרתם.

(נשלח אישור הזמנה במקום מספר חשבונית)
המוצר שנקנה בחנות
Midea HD520FWE
תגובת החנות
היי הייתה טעות בהבנת הכתובת (האם מעבר לקו הירוק או לא) לא חייבנו את הלקוח וגם הסברנו ללקוח את טעותנו והתנצלנו על כך
Справедливый
שם:
Справедливый
תאריך:
15/11/2018
דירוג:
הדירוג של Справедливый: 5 מתוך 5
חוות דעת
. ההזמנה נעשה במהירות ובקלות. קיבל את ההזמנה מהר מאוד. תודה רבה. תודה מיוחדת לדרור שרייבר עבור שירות
המוצר שנקנה בחנות
OV185005445
מיקי
שם:
מיקי
תאריך:
15/11/2018
דירוג:
הדירוג של מיקי: 5 מתוך 5
חוות דעת
חיפשתי דרך זאפ ובסוף את הקניה עשיתי לאחר התייעצות טלפונית עם החנות - איש המכירות היה אדיב, התאים לי את המוצרים המתאימים לי ביותר, תיאם הובלה למועדים נוחים. ממליץ על החנות
המוצר שנקנה בחנות
מקרר שארפ 2277, מקפיא בקו 1072, טלויזיה סמסונג 55
גולש
שם:
גולש
תאריך:
08/11/2018
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
Rea
שם:
Rea
תאריך:
05/11/2018
דירוג:
הדירוג של Rea: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית הקנייה הכי גרועה שהייתה לי.
הזמנו את התנור לתאריך מסויים כי נכנסנו לדירה חדשה כסודנטים. החנות לא יכלה לספק את התנור ליום שביקשנו (מובן, הגיוני שלא יעשו משלוחים כל יום) והביאו אותו 3 ימים אחרי מתי שביקשנו.
כשהתנור הגיע פתחנו אותו וגילינו שיש דפיקה בצד שלו, ניסינו להתקשר לחנות ללא הצלחה כל אותו היום וגם למחרת, כשבסוף הם הועילו בטובם לענות לא הטיפול בפנייה היה מחפיר. הם יכלו להביא לנו תנור אחר רק שבגוע אחרי שקיבלנו את התנור הראשון. (בנקודה הזאת כדאי לציין שהזמנו את התנור לירושלים לא לאיזה חור נידח שאי אפשר לספק אליו מוצרים) בכל מקרה אחרי שבוע (שגם במהלכו אם ניסנו ליצור קשר עם החנות זה היה בלתי אפשרי רק דרך איש קשר שהצלחנו להשיג את הטלפון שלו רק כששלחנו תמונות של התנור עם הפגם בוואטסאפ) הגיע התנור החדש פתחנו את התנור החדש ואיזה יופי!!! עוד מכה בצד של התנור.
בנקודה הזאת התקשרנו אל החנות דרשנו שיקחו את התנור בחזרה ויבטלו את העסקה.
לא קיבלנו הסבר לאיך הדבר קרה, לא הוצעו לנו פיצויים על כך שמהנקודה שבה ביקשנו שהתנור יגיע עד לנקודה שבה קיבלנו 2 תנורים פגומים עברו שבועיים וחצי (כשהזמן אספקה שהם מתחייבים אליו הוא שבוע).
לסיכום, אם היה אפשר לתת פחות מכוכב אחד זה מה שהם היו מקבלים אני יכול רק להמליץ לכם להתרחק כמה שיותר מהחנות הזאת ולמצוא מקום יותר טוב לעשות בו עסקים.
המוצר שנקנה בחנות
תנור משולב כיריים NE5055
תגובת החנות
היי הלקוח קנה תנור צר וביקש!!!! אספקה בדיוק ל 15/10. (שבועיים קדימה מיום הרכישה לבקשתו). התקשרו ללקוח לתיאום אספקה(הוא נתן גם טלפון של אימו -שלא הסכימה להעיר אותו על מנת לקבל את המוצר).המוביל הגיע וסירבו לקבל אותו עקב כך. אנו שילמנו הובלה נוספת בסך 120 שח על מנת שיביאו שוב ללקוח(לא חייבנו את הלקוח). עקב כך האספקה נקבעה 3 ימים לאחר מכן. תנור גז -אסור לפתיחה עי הלקוח (גם הוסבר לו בעת הקנייה) -ובכל זאת הלקוח פתח לבד. עקב כך שפתח לבד את התנור היינו זקוקים לאישור היבואן להחלפה.(היבואן ביקש שוב שאנו נספוג את ההובלה מכיוון שהוא פתח עצמאית בניגוד לחוק וחייבנו את עצמנו שוב ב120 שח הובלה. בעת החלפת התנור הלקוח אמר שהוא לא מוכן לקבל את התנור החדש וביקש לפתוח את המוצר עי המוביל(טען שהוא רואה מכה מבעד למוצר). ביקשנו מהמוביל לא לספק ללקוח וסוכם על ביטול עסקה עם הלקוח. העסקה זוכתה מיידית
פולינה
שם:
פולינה
תאריך:
27/10/2018
דירוג:
הדירוג של פולינה: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מקרר שארפ SJ3355, בטרם גבו כסף על אף שעשיתי קניה באשראי מלא- התקשרו אליי לבחור צבע ולעבור על כל הפרטים. נתנו הרגשה טובה ושאכפת להם מהלקוח. ממליצה לכולם לרכוש דרכם- אמינות מעל הכל.
המוצר שנקנה בחנות
Sj3355