חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

AnakHaOdafim מוצרי חשמל

AnakHaOdafim
אתר אינטרנט:
בעלים:
גילי ליאו אלקטריק בע"מ
כתובת אימייל:
lgelectric14@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
70%
אחוז חוות דעת חיוביות
223
חוות דעת בשנה האחרונה
223
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 223 חוות דעת על החנות AnakHaOdafim

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Asafa
שם:
Asafa
תאריך:
18/03/2019
דירוג:
הדירוג של Asafa: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה יוצאת מן הכלל, שירות מעולה ע"י רוני, אספקה הייתה מהירה מאוד, מחיר הכי זול בארץ, מומלץ!!!
המוצר שנקנה בחנות
מקרר סמסונג RL4323
אלישע
שם:
אלישע
תאריך:
20/02/2019
דירוג:
הדירוג של אלישע: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מכונת כביסה, קיבלתי הסבר ושירות אדיב מעל המצופה. עמדו בכל ההבטחות וסיפקו אפילו לפני המועד. כל הכבוד!
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה בוש
מוטי
שם:
מוטי
תאריך:
04/02/2019
דירוג:
הדירוג של מוטי: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מכונת כביסה קריסטל ל בהמלצת גילי הבעלים. מקצוען בהסבר ובשירות. מחיר ללא תחרות. ממליץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
Crm10016
ישי
שם:
ישי
תאריך:
30/01/2019
דירוג:
הדירוג של ישי: 1 מתוך 5
חוות דעת
החברה זאת כתבה באתר שיש אחריות של 3 שנים למכונת הכביסה, אחרי שרכשתי קיבלתי תעודת אחריות של שנה והם שינו את האתר שלהם.

תחליטו אתם אם אתם רוצים לקנות שם
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה פתח קידמי Samsung WW90K44305 ‏9 ‏ק''ג
Benny
שם:
Benny
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
הדירוג של Benny: 1 מתוך 5
חוות דעת
המוצר לא היה במלאי למרות שהוא מפורסם (זה קורה הרבה)
ממש חבל שזה קורה כל פעם זה מייאש!!
המוצר שנקנה בחנות
מייבש CANDY , ק"ג 9
תגובת החנות
שלום, הלקוח הזמין מייבש כביסה של קאנדי, זה מייבש שמכרנו ממנו עשרות יחידות השנה, לצערנו , לאחר שהלקוח ביצע את ההזמנה, התברר שהמוצר נגמר במלאי במחסנים שלנו ואף נגמר זמנית במלאי היבואן. עדכנו את הלקוח על כך וביטלנו את ההזמנה באופן מיידי. כמובן שהמוצר הוסר מהאתר עד לחזרתו למלאי. אנחנו עושים את מרב המאמצים לוודא שכל המוצרים המופיעים באתר נמצאים במלאי הזמין כל הזמן כדי שמקרים כאלה לא יקרו שוב.
levigcpa
שם:
levigcpa
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
הדירוג של levigcpa: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי גלקסי נוט 9 לאחורנה - חייב לציין שהשירות היה מעולה לאחר שהוסבר על המוצר אל מול המתחרים, מחיר אטרקטיבי מאוד ומעבר לכל המוצר הגיע ביום למחרת - אף פעם לא קרה לי.
לא מעט אני שומע על החנות ורק דברים טובים.
כמגיע לתת משוב, אז מגיע.
בהצלחה להם בהמשך.
המוצר שנקנה בחנות
גלקסי נוט 9
Ольга
שם:
Ольга
תאריך:
18/12/2018
דירוג:
הדירוג של Ольга: 5 מתוך 5
חוות דעת

שירות מהיר ואדיב, קיבלתי טלויזיה של יבואן רשמי במחיר של בלאק פריידי. הכל עבר חלק בלי תקלות . דאגו גם להתקנה להדרכה . פשוט שרות למחיר מושלם . פשוט שרות ומחיר
מושלם
המוצר שנקנה בחנות
50 nu7090
Eli
שם:
Eli
תאריך:
14/11/2018
דירוג:
הדירוג של Eli: 5 מתוך 5
חוות דעת
אין מילים לתאר! קניתי מקרר לבת משפחתי , סיפקו כבר ביום למחרת . לצערי המקרר לא התאים לה. הסברתי לנציג את המקרה הלא נעים, להפתעתי ללא בעיות מיוחדות הסכימו להחליף את המקרר . בחלוף עוד יום כבר סיפקו את המקרר החדש ולקחו את הישן! שירות לא יאמן. ממליץ מאוד!
המוצר שנקנה בחנות
מקרר rd473
אלירן
שם:
אלירן
תאריך:
04/11/2018
דירוג:
הדירוג של אלירן: 5 מתוך 5
חוות דעת
וואו שרות מדהים
הזצנתי דרך האתר ומייד התקשרו לתאם הזמנה
הנציג האדיב הודיע לי היום המכונה תסופק ....
שרות ,יעחס ומחיר אדיב
ממליץ בחום !
המוצר שנקנה בחנות
Crystal CT6100
גודי
שם:
גודי
תאריך:
30/10/2018
דירוג:
הדירוג של גודי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מהחנות מיקסר בתאריך 27.9
יום לפני המועד האחרון לאספקה שלחתי מייל ונאמר לי שתחילת שבוע הבא אני אקבל את המוצר..יותר משבוע אחר כך נאמר לי תוך יומיים... ואז אמרו עוד פעם יומיים בשיחה טלפונית.. כאשר הם יקבלו את המוצר . עברו עוד כמה ימים ולא קיבלתי ואז ביקשתי לבטל את העיסקה בשיחה עם בחורה שאמרה אפילו שהיא יכולה לבדוק איפה ההזמנה עומדת ושכנראה עוד יומיים משהו כזה אבל בגלל שכבר אמרו לי קודם עוד יומיים יותר מפעם אז החלטה שלי אם ארצה לבטל ואכן ביקשתי לבטל כדי להזמין מחנות אחרת....
שלחתי להם אחרי כמה ימים שאני לא רואה ביטול לעיסקה ואני רוצה להזמין ממקום אחר ושיפנו לי את המסגרת.. ועברו עוד כמה ימים. שלחתי שאני שולחת את הכל לזאפ ואז שלחו שבד"כ לוקח 10 ימים.ויבדקו למה עדיין לא מעודכן.
לא ממליצה לאף אחד לקנות מהם.
(את חוות הדעת ערכתי עקב פניה של החנות אליי בשיחה אחרונה לגבי הביטול עסקה כשכתבו בתאריך 1.11 שבוצע ביטול עסקה ואני יכולה לבדוק עם החברת אשראי וכתבו גם שישלחו לי מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים- על זה שאני מספרת את מה שעבר עלי בהזמנה דרכם)
במקום להתנצל על העוגמת נפש מאיימים במכתבי התראה...
יש לי את כל ההתכתבויות וגם כל השיחות מוקלטות. הוכחה על כל מה שהיה
אני מזמינה דרך זאפ אבל פעם ראשונה נתקלת ביחס כזה. וחבל
המוצר שנקנה בחנות
בוש mum59m55 מיקסר
תגובת החנות
שלום רב, אכן טענותיה של הלקוחה לגבי עיקוב האספקה נכונות. עקב בעיות שלא קשורות אלינו נוצר העיקוב באספקת המוצר, היינו בקשר עם הלקוחה ועדכנו אותה במתרחש . אנחנו לוקחים את מלוא האחריות בעניין ונעשה הכל על מנת שמקרה כזה לא יחזור בשנית. ברגע שהלקוחה ביקשה לבטל עסקה, נשלחה בקשה לביטול עסקה מלא באופן מיידי. לפני שהלקוחה ערכה את התגובה שלה היא טענה , בתגובה המקורית, שאנחנו לא מחזירים לה את הכסף, עובדה אשר לא הייתה נכונה מכיוון שהכסף כבר חזר אלייה באותו זמן.