חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Hashmal-Price מוצרי חשמל וריהוט מהיבואן לצרכן

Hashmal-Price
אתר אינטרנט:
בעלים:
hashmal.price@gmail.com
כתובת אימייל:
hashmal.price@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(5 כוכבים מתוך 5)
100%
אחוז חוות דעת חיוביות
3
חוות דעת בשנה האחרונה
509
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 509 חוות דעת על החנות Hashmal-Price

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
st4826976
שם:
st4826976
תאריך:
16/08/2023
דירוג:
הדירוג של st4826976: 5 מתוך 5
חוות דעת
חשמל במחירים עם מחירים מצויינים, נטלי האשת שירות טיפלה בכל בקשה שלי באופן מסור ונדיב, בוודאי אשוב לקנות דברים נוספים.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר neon ומיקרוגל benaton
yoram.mmalka20
שם:
yoram.mmalka20
תאריך:
14/08/2023
דירוג:
הדירוג של yoram.mmalka20: 5 מתוך 5
חוות דעת
מחיר הוגן שירות אדיב ומקצועי מרגע ההזמנה ועד לשלב אספקת המוצר ע"י חברת ההובלה 'מחלב'.
תודה והערכה מיוחדת לגב' תמרה על האדיבות הסובלנות והשירות המצוין והיוצא דופן.
יישר כוח!
יורם מ.
המוצר שנקנה בחנות
neon
רות
שם:
רות
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
הדירוג של רות: 5 מתוך 5
חוות דעת
תמרה ליוותה את הרכישה בסבלנות ובבטחון. תחפשו אותה שם!
היתה זמינות גבוהה ומבחר מספק. בהצלחה
המוצר שנקנה בחנות
מקרר משרדי
yoramsambai
שם:
yoramsambai
תאריך:
24/01/2023
דירוג:
הדירוג של yoramsambai: 5 מתוך 5
חוות דעת
נטלי מעבר לאש מכירות מצוינת , מבינה את המוצר אנושית וסבלנית. כן ירבו אנשים כאלו גאווה אנושית ומיקצועית.
ברכות
המוצר שנקנה בחנות
מקרר משרדי ביער די פרוסט
Sari
שם:
Sari
תאריך:
10/01/2023
דירוג:
הדירוג של Sari: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות הכי טוב שקיבלתי! הזמנתי מקרר והוא הגיע לאחר יומיים (בהתחלה הזמנתי מחברה שונה ולא הגיע מקרר והסברתי את הדחיפות), וגם התקשרו לוודא שקיבלתי והכל תקין.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר 310 ליטר gala
ttamara8
שם:
ttamara8
תאריך:
23/11/2022
דירוג:
הדירוג של ttamara8: 5 מתוך 5
חוות דעת
היי היה חשוב לי מועד אספקה התענינתי וחזרו אלי בתשובה חיובית. האלופה תמרה דאגה לספק לי תוך 3 ימים. גם ארון וגם כריים גז
המוצר שנקנה בחנות
אמבסדור
sapir.itzhaki
שם:
sapir.itzhaki
תאריך:
10/11/2022
דירוג:
הדירוג של sapir.itzhaki: 5 מתוך 5
חוות דעת
מחירים מעולים ושירות לקוחות שירותי מאוד
התחשבו בזמני ההגעה ושאין לנו מקרר וסיפקו מוקדם מהצפוי
מקצועי ואמין
המוצר שנקנה בחנות
Gala
suzanne.mivdak
שם:
suzanne.mivdak
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
הדירוג של suzanne.mivdak: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי 2 מסכי טלויזיה דרך האינטרנט.
היו מקסימים ושירותיים.
בדקו את המידות לפני ההזמנה, התקשרו לוודא שהגיע והכל תקין.
המוצר שנקנה בחנות
טלויזיות
ori
שם:
ori
תאריך:
08/11/2022
דירוג:
הדירוג של ori: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה! מוצרים טובים מאוד, מענה מהיר ויעיל
תוך כמה ימי עסקים בודדים כולל משלוח
המוצר שנקנה בחנות
מיטה מתקפלת
Or
שם:
Or
תאריך:
09/02/2023
דירוג:
הדירוג של Or: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מזעזע חוסר כבוד ללקוח
לא עניתי להם חמש דקות והאשימו אותי שלא עניתי להם 25 דקות
נאמר לי שיהיה לי שעה התראה לפני שמשלוח יגיע אלי וקיבלתי חמש דקות התראה הייתי צריכה לגרום לאמא שלי לעזוב את העבודה שלה בשביל שתקבל את המשלוח שלי
ואחרי שניסיתי להגיד להם שחברת השליחויות עשתה טעות שידעו להבא
האשימו אותי, עלו על המילים שלי
שניסיתי להסביר את עצמי אמרו אבל קיבלת את המשלוח אז מה הבעיה
ואחרי שהמשיכו להאשים אותי במקום לקחת אחריות או התנצלות (שעם זה היה קורה הביקרות הזאת הייתי חיובית)
חברה מזעזעת לא ממליצה לתמוך בהם
וגם היה צריך לפתוח את החבילה עוד שהנהג היה שם בשביל לבדוק שהסחורה התקבלה ללא נזק מה שלא נעשה

חשוב לציין שנאמר לי שזה יהיה בין השעות 10:00 עד 15:00 הם הגיעו 09:26 רק מראה את חוסר המקצועיות שלהם.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר משרדי GALA 1101 די פורסט
תגובת החנות
היי אור. ראשית חשוב לי לציין ששירות הלקוחות שלנו עובד קשה מאוד על מנת שהלקוח יהיה שבע רצון וישוב אלינו . ולכן חשוב לי להסביר ולצערי פה ולא בשיחה כי כשניסיתי בשיחה בנינו האחרונה, זה לא צלח. אנו עובדים תחת מדיניות " תפיסת לקוח", מה שאומר שכאשר נהג לא תופס לקוח הוא מודיע לבקרה בשירות האספקות אשר גם מנסה לתפוס את הלקוח ולאשר טענת נהג, לאחר מכן אם הבקרה לא תפסה לקוח זה עובר אלינו לניסיון אחרון לאתר לקוח או מספר משני להענות. לטענתך רק הנהג ניסה לתפוס אותך ואינני טוענת כי את לא דוברת אמת, אך לצערי נתקלנו לא פעם בחוסר קליטה באזור הלקוח/ נהג ולכן לא תמיד מתחברת שיחה . כשהבקרה התקשרו גם לא ענית ולהבנתי בכלל לא ראית שיחות מהם, אני לשמחתי תפסתי אותך טלפונית ואמרתי שהנהג בדרך אלייך והערכנו כ 25 דק' וזה היה בשיחה ביני ובין הבקרה ולקח זמן בין כל אותה לוגיסטיקה ובנוסף כביש זה לא דבר צפוי ולכן הנהג הגיע מספר דקות קודם. בשיחה בנינו הסברת שאת לא בבית אך אימך שם ויכולה לקבל את המוצר . לו היית מבקשת בשיחה שהנהג יחכה רק לך, הייתי מעכבת נהג שיחכה לך ! בקשה שכזו לא הייתה מצידך גם סיכמנו שאימך בבית לקבל את המוצר.ומסרת לי את הטלפון של אימך שאמסור לנהג . לגבי פתיחת מוצר ובדיקתו, אם פתחת גם לאחר עזיבת נהג ויש פגם חיצוני אנחנו פה הסירי דאגה מליבך זה המדיניות של חברותינו וזה רשום בתקנון של חברתינו. חבל לי שבחרת לגשת לרשת ואם כבר ניגשת מדוע לא כתבת באלו צרחות התקשרת כמעט שעה לאחר קבלת המוצר?! ושלקח לי ולנציגה שענתה לפחות 5 דקות להבין מה מהות השיחה. ניסתי לקחת את השיחה למקום רגוע ואף להסביר את הלוגיסטיקה מאחורי העניין אך לצערינו ללא הצלחה . 15 שנה שאנו מספקים מוצרים ולא נתקלנו בשיחה כזו קשה עם לקוח ועדיין מכבדים את טענתך . מתנצלת אם נפגעת או חשת רגש שלילי כלשהו ובכל מצב ושאלה, אנחנו פה בשבילך ועל אף הרגשה זו נשמח לתקן אם תחליטי בכל זאת לענות לשיחתינו ולסדר את האי הבנה ביננו. תתחדשי ותהני מהמוצר. רצון חברתינו לרצות לקוח וחלילה לא הפוך. מתנצלים אם דברים לא הסתדרו לפי רצוניך הפעם. אנו נמשיך לעשות כמיטב יכולותינו ללקוחות החברה ונשמח לתקן את חווית הקניה שחווית כי כל לקוח שלנו הוא בעל חשיבות רבה.