חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

MyPhone סמארטפונים מעבדות תיקונים ואביזרים

MyPhone
אתר אינטרנט:
בעלים:
מיי פון
כתובת אימייל:
myphonecoil@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.8 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
224
חוות דעת בשנה האחרונה
224
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 224 חוות דעת על החנות MyPhone

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
shevimishel
שם:
shevimishel
תאריך:
06/03/2019
דירוג:
הדירוג של shevimishel: 5 מתוך 5
חוות דעת
את כל הרכישות בתחום הסלולר עושה רק שם, תמיד מחירים הכי טובים, השירות פשוט מדהים!!! המון סבלנות, לא מנסים למכור בכח, מאד ישרים יטמינים, פשוט כייף להתעסק איתם! כל העובדים שם סבלניים, את המכשיר הנוכחי רכשתי בזמן שירין היה נוכח וממש ממש מרוצה, הוא סבלני, אדיב, נחמד מאד וישר.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung s9 plus
Shirly
שם:
Shirly
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
הדירוג של Shirly: 5 מתוך 5
חוות דעת
לאחר סקר שערכנו במחירים למכשירי יבואן רשמי נכנסנו לקניון מודיעין וניגשנו לסניף מייפון כדי לברר על מכשירים לי ולבעלי. מצאנו שרשת מייפון היא הרשת הכי זולה במכשירים ליבואן רשמי. בדקנו סניף קרוב אלינו והגענו לסניף בקניון מודיעין, אני מציין שהגענו בגלל המחיר אך אין ספק שנחזור בגלל השירות. לאחר ניסיון מר מול חנויות סלולר שונות, זה די נדיר לקבל שירות כזה בחנות סלולר. גם רמת השירות וגם רמת המוצרים- הכל היה מעבר למצופה! מה שבטוח שבפעם הבאה כבר לא נצטרך לבדוק היכן לקנות. תודה רבה לירין ולפז על השירות המקצועי האדיב והסבלני שנתנו לנו,רכשנו s9 ובעלי לקח את הa9.
אין ספק שנחזור לרכוש בסניף המוצלח של רשת מייפון. כל הכבוד על השירות המצוין והמחירים הטובים!
המוצר שנקנה בחנות
פלאפונים A9 S9 ואביזרים
s_ziri
שם:
s_ziri
תאריך:
24/02/2019
דירוג:
הדירוג של s_ziri: 5 מתוך 5
חוות דעת
נכנסתי לסניף מייפון בקניון עזריאלי ברמלה וביקשתי להתייעץ על החלפת מכשיר סמארטפון. חייבת לציין שקיבלתי ייעוץ מפורט ברור ומלא. בלי לנסות לדחוף או להאיץ בי. חזרתי אחרי כשבועיים, עדיין בהתלבטות, שוב קיבלתי ייעוץ עם הרבה סבלנות ונינוחות. רכשתי מכשיר, קיבלתי שירות מלא (העברת כל המידע מהנייד הישן כולל אפליקציות) הסבר מלא על המכשיר החדש, עם הבטחה שבמידה ואני צריכה עזרה בעתיד אני מוזמנת להגיע בכל עת עם רשימת שאלות.
חייבת לציין לשבח את יוסף מנהל החנות שהיה שירותי מאוד, לבבי , הוגן ומקצוען. ואת הבחור הצעיר והמתוק דניס, שלמרות גילו הצעיר הוא מקצוען על, חביב מאוד
והכי חשוב שירותי.
היו לי המון חששות להיכנס לחנויות תקשורת, כי נתקלתי הרבה פעמים בזלזול וחוסר סבלנות, וכאן היתה לי חווית קניה מאוד מאוד חיובית. אני ממליצה על החנות הספציפית הזו בכל פה. תודה יוסף, תודה דניס. אתם אלופים.
המוצר שנקנה בחנות
XIAOMI POCOPHONR F1
עדינה אפלבוים
שם:
עדינה אפלבוים
תאריך:
20/02/2019
דירוג:
הדירוג של עדינה אפלבוים: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי שירות מעולה מידי ירין בסניף מודיעין קניום עזריאלי.
שירות מהיר, אדיב ויעיל.
ממליצה עליהם בחום!
המוצר שנקנה בחנות
Galaxy s6
Tene
שם:
Tene
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
הדירוג של Tene: 5 מתוך 5
חוות דעת
חיפשתי מעמד לרכב ובמקרה נתקלתי בדוכן בקניון מודיעין ליד שער הירידים.
קיבלתי שירות מדהים התקנה, העובד ירין בא עד אלי לאוטו שבכלל חניתי בצד השני של הקניון ועזר לי להתקין את המעמד לרכב.
ברצוני לשבח אותו לטובה ושימשיך ככה!
המוצר שנקנה בחנות
מעמד long magnet myphone
גולש
שם:
גולש
תאריך:
30/01/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
ראובן
שם:
ראובן
תאריך:
19/01/2019
דירוג:
הדירוג של ראובן: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טלפון ברשת בסופשבוע וביקשתי תשלום טלפוני. ביום ראשון חזרו אלי וביום רביעי המוצר הגיע עם שליח.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון Pocophone F1
ela
שם:
ela
תאריך:
18/01/2019
דירוג:
הדירוג של ela: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית הקניה בקניון הזהב הייתה לי נעימה ביותר,
מנהל המקום דניאל נתן שרות מקצועי ואדיב עם הרבה סבלנות
ממליצה בחום. בהחלט אחזור לשם.
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 8
ישראל
שם:
ישראל
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
הדירוג של ישראל: 5 מתוך 5
חוות דעת
היינו בסניף בקניון ראשונים מחירים הכי זולים בארץ שירות מקסים ונהדר. מוכרים אדיבים אחלה שירות מומלץ מאוד
המוצר שנקנה בחנות
גלקסי s9
Ela
שם:
Ela
תאריך:
29/12/2018
דירוג:
הדירוג של Ela: 2 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי שירות מהיר, אך לאחר קבלת המכשיר לא קיבלתי מענה על כך שאחריות היבואן תקפה לפחות משנה!
המוצר שנקנה בחנות
SAMSUNG S8 64GB
תגובת החנות
הפונה רכשה אצלנו מכשיר וביקשה שנשלח לה אותו לחברה בה היא נמצאת- חברת סמסונג. הפונה בחרה לטעון שלא קיבלה מענה לפנייתה אך גם מאידך לא הסכימה לענות לטלפונים או לשתף מולנו פעולה בטענה שאנחנו מפריעים לה. הפונה בחרה להגיב ישירות בתגובה מכפישה מול זאפ מבלי לתת לנו הזדמנות כחברה לאתר ולברר את הנושא ולפתור אותו. רק לאחר בירור מעמיק של הנושא מצידנו מול סאני נותני האחריות ולאחר הסבר מקיף לפונה שהתעקשה לא לשתף פעולה ביקשנו מנציגת השירות של סאני שתשוחח עם הפונה. בשיחה עם נציגה מטעם חברת סאני הוסבר לפונה שישנה תקלה באתר שלהם ושהאחריות של המכשיר שברשותה תקפה מרגע הצגת חשבונית הקניה למשך 12 חודשים בכל סניפי סמסונג ואין כלל בעיה באחריות! חבל שהפונה בחרה להתנהל כך ולא לפנות ישירות אלינו על מנת שנעזור לה וניתן לה שירות מלא כפי שאנחנו תמיד נותנים ונוהגים למען לקוחותינו. חברת מייפון דוגלת באמינות ושירות מצוין אל מול הלקוח, אצלנו הלקוח תמיד במרכז ואנו נשמח לטפל בכל פניה ובעיה שיש ללקוחותינו. צר לנו שבמקרה הזה הפונה סירבה לקבל את השירות שלנו והתנהלה בצורה עקיפה ומכפישה ובכל זאת מקווים שלאחר ניסיון הטיפול והעזרה שהצענו היא מרוצה.