חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

OfficeDepot רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי

OfficeDepot
אתר אינטרנט:
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
כתובת אימייל:
officedepot@wecommerce.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3 כוכבים מתוך 5)
10%
אחוז חוות דעת חיוביות
153
חוות דעת בשנה האחרונה
153
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 153 חוות דעת על החנות OfficeDepot

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
shai3381
שם:
shai3381
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
הדירוג של shai3381: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ.וגם כוכב אחד זה יותר מידי
אין שרות לקוחות בכלל לא חוזרים ולא עונים למטיילים
התקלקל לי מכשיר סלולארי באחריות ועדיין במעבדה דורשים כסף לתיקון בלי שום הצדקה.ואין עם מי לדבר שזה גרוע.
המוצר שנקנה בחנות
סמארטפון xiaomi R
תגובת החנות
שלום רב הלקוח המכובד אינו מציין את הפרטיים הנכונים להלן התשובה כפי שהיא האמת וכל האמת ואין בילתה : - בתאריך 29.4.19 מסר הלקוח את מכשירו מדגם XIAOMI REDMI 5 PLUS בטענה כי ביצע שחזור הגדרות יצרן ומאז לא נדלק ודורש שיפעיל את המכשיר - בבדיקת המעבדה נמצא כי המכשיר נעול בחשבון MI – כלומר סיסמא שהלקוח עצמו הגדיר (מייל וסיסמא שידועים רק לו) - מכיון שמדובר בפרטי חשבון שהלקוח עצמו הגדיר וכעת אינו זוכר אותם, פריצת המכשיר ואיפוס חשבון ה MI אינה פעולה הכלולה באחריות וניתנת לביצוע בתשלום תיקון של 150 ₪ - זו הצעת המחיר שהלקוח קיבל מהמעבדה ואכן בשיחה שקיימו עמו הוסבר ללקוח המכובד שלאור הגדרות היצרן ומטעמי הגדרות אבטחה, ברוב המכריע של המקרים אכן מצליחים להסיר את החסימה אך לא בהכרח ולכן ישלם רק במידה והתיקון יצליח. - הלקוח סרב להצעת המחיר ועל כן המכשיר לא תוקן אופיס דיפו רואה את לקוחותיה כנר לרגליה ותשמח תמיד לעזור ללקוח אופיס דיפו 3000 בע"מ
Michael
שם:
Michael
תאריך:
02/05/2019
דירוג:
הדירוג של Michael: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מכשיר בתאריך 30/4/19 סניף אשקלון פתחתי אותו וגיליתי שהמכשיר תקול לא נטען כרטיס הרשת לא עובד
חזרתי לסניף מיד לא רצו להחליף במקום וגם לא רצו לזכות מכשיר שרק יצא מהחנות מנהל הסניף בשם אלירן התחיל לאיים שאני לא אקבל זיכוי ולא אקבל מכשיר חדש לאחר סחבת של 48 שעות שהייתי בלי טלפון קיבלתי זיכוי וגם זה לאחר איומים בתביעה ועוגמת נפש חמורה מאוד שנגרמה לי
בקיצור אופיס דיפו חווית קנייה מזעזעת ושירות מחפיר

כמובן שלא אחזוחר יותר לעולם לאופיס דיפו ולא ממליץ בכלל להתעסק איתם
המוצר שנקנה בחנות
Ulefone mx
שי
שם:
שי
תאריך:
13/04/2019
דירוג:
הדירוג של שי: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי עכבר אלחוטי ב 229 ש"ח (של חברת רייזר) , חזרתי הביתה וחיברתי בהתלהבות את העכבר רק כדי לגלות שהוא לא עובד.. בכלל.
חזרתי למחרת לחנות עם העכבר באריזה המקורית ונאמר לי שלא ניתן לבצע החזרה של המוצר.
שאלתי למה? והתשובה הייתה כי אין פה מנהל, דרשתי שיתקשרו למנהל וגם הוא אמר שצריך אישור מיוחד מהספק וזה לא יקרה היום ולא ניתן לזכות את המוצר.

פשוט אל תתקרבו לחברה הזאת.
המוצר שנקנה בחנות
עכבר אלחוטי Razer Atheris
אילן
שם:
אילן
תאריך:
03/03/2019
דירוג:
הדירוג של אילן: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 22.2.19 (יום שישי) קניתי מכשיר סלולרי מאופיס דיפו רמלה ואחרי שמוכר פתח אותו והגדיר אותו לקחתי אותו ובאותו יום מאוחר יותר פתחתי אותו בכדי להגדיר אותו שמתי לב שבמכשיר למעלה מצד שמאל יש פיקסלים שרופים ולכן יש כתם שחור יום א בתאריך 24.02.19 יצרתי עם חיים אשר סירב להזדהות מה תפקדו
(טען שהוא הפפיון הכי קטן ואמר זאת בזילזול ) וביקש שאכתוב לו כתבתי לו עוד באותו יום מאז לא הצלחתי לדבר איתו .ויבואן (מגה סל) מנסה להתחמק מאחריות .
אל תקרבו לאופיס דיפו הם מוכרים מוצרים פגומים ולאחר מכן אין עם מי לדבר וגם שירות הוא שירות מזלזל וגם לא מוכנים לבטל את עסקה על פי חוק .
לפעמים הזול יוצא יקר. תרחקו מאופיס דיפו !!!
המוצר שנקנה בחנות
מכשיר וסלולרי שיאומי פוקופון f1
Liad
שם:
Liad
תאריך:
29/12/2018
דירוג:
הדירוג של Liad: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב21.12.18
רכשתי בסניף פתוח תקווה סגולה כיסא גיימר מדגם ריידר של חברת רויאל.
במהלך הביקור בחנות בחנתי את כל כיסאות הגיימר שהיו בתצוגה. הוצגה לי גם אפשרות לרכוש גם את הכיסא הנ"ל אשר לא היה בתצוגה ומחירו היה זול ב-300 ₪ מדגם אחר שבחנתי מאותו יצרן.

על פי ההסבר שקבלתי מדובר בכיסא כמו זה שבתצוגה כאשר רק העיצוב שונה והתעקשו הנציגים ששזה אותו הדבר בדיוק,
להפתעתי התברר שמדובר בכיסא בעל מושב קשיח יותר ופחות נוח כרית גב שונה לישיבה וכפי שהבנתי מהשיחות עמכם, ייתכן שאף מדובר בדגם ישן ולכן הוא לא בתצוגה

לאחר במייל שירות לקוחות לא ענו
דיברתי עם חיים שטען שהוא מנהל משירות לקוחות שטען שזה טעות שלי שהקשבתי לנציג (שלשם זה באתי לחנות לבדוק) באתי לחנות אחרי הקנייה הם אמרו לי לקנות עוד כסא או כרית מחול או לחזור יום אחר שמנהל הסניף יהיה
הצעתי להם הואיל והמידע שנמסר לי לא היה מדויק (גם אם זה לא היה במזיד) ו

גרם לי לרכוש כיסא שאיני מעונין בו רציתי בהתאם לחוק הגנת הצרכן לבטל את העסקה ולקבל את התמורה חזרה.
גם זיכוי חנות , אף הם מתעלמים

הצעתי להם אפילו שאקנה מהם כרית שכן תואמת לכסא (שזה אחת הסיבות העיקריות שקניתי את הכסא הזה)
הכסא לא עלה זול ויצאתי עם הרגשה לא נעימה עד עכשיו אף פעם לא נתקלתי בשירות ככ גרוע
המוצר שנקנה בחנות
כסא גיימר
גדי
שם:
גדי
תאריך:
21/12/2018
דירוג:
הדירוג של גדי: 1 מתוך 5
חוות דעת
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
המוצר שנקנה בחנות
טאבלט 7"
Avital
שם:
Avital
תאריך:
12/11/2018
דירוג:
הדירוג של Avital: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביום של הבחירות קניתי מחשב בסניף באר יעקב הובטח לי לקבל גם תיק מתנה.
אומנם קיבלתי תיק אבל משום מה שהגעתי הבייתה, התיק מאוד קטן מהמחשב.
פניתי לחנות לא עזרו לי.
קוויתי שבשירות לקוחות אקבל מענה אבל גם שם, בהתחלה מר חיים היה מאוד אדיב איתי אבל כשהתקשרתי שוב ואמרתי שאני רוצה תיק תואם למחשב הוא ענה לי:"ואני רוצה מליון דולר".
בקיצור שירות זוועה.
נ.ב
בדירוג הייתי לא שמה שום כוכב אבל קיבלתם 1 רק בגלל שהיה חייב לסמן.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד DELL
avim
שם:
avim
תאריך:
06/11/2018
דירוג:
הדירוג של avim: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך18\09\25 רכשת י אוזניות רייזר v2 שדרך אגב אני לא ממליץ בחנות אופיס דיפו באילת .כבר בימים הראשונים הבנתי שאוזניות לא מתפקדות והמיקרפון לא תקין הלכתי לחנות הרשת בירושלים בשביל לממש את האחריות פנתי למנהל החנות והסברתי לו את הבעיה הוא הבין שקנתי באילת הוא אמר לי שהוא לא יכול להחליף בגלל שהרשת באילת זו זכיינות ולא ממש שייכת לרשת אבל ישלח לחב בנדא לבדיקה ותןך 14 יום יגיע אליי חזרה. כמובן שאחרי 14 יום אף אחד לא חזר אליי פניתי לחנות אחרי שבועיים וקצת ושאלתי למה לא מודעים לי לא ממש היה תשובה מספקת המנהל הבטיח לחזור אליי יום אחרי שכמובן לא חזר אליי פניתי לחב בנדא הוסבר לי שאוזניות יגיעו לפני עשרה ימים אבל מנהל החנות החזיר אותם בטעות לדברו אני חודש אחרי ועדיין האזניות לא יגיעו לא ממליץ לקנות ברשת לא יודעים לתת שירות
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות רייזר v2
רבין
שם:
רבין
תאריך:
20/10/2018
דירוג:
הדירוג של רבין: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום וברכה



רכשתי הוברבורד שטח בתאריך 28/8/18 באופיס דיפו ירושלים ההוברבורד לא פעל ולכן החזרנו לחנות כשהוא סגור חדש באריזה המקורית ב 12/9/18 , לבקשתנו לקבל הובר בורד חדש חלופי נאמר לנו שזה לא אפשרי וישלחו לתיקון ונקבל בעוד שבועיים את ההוברבורד מתוקן , ראוי לציין שעד לרגע זה 6/11/18 לא קיבלנו את המכשיר וזאת על אף פניות חוזרות ונשנות לחנות (אגף פניות הציבור של החברה לא עובד )
בתקוה למענה מהיר


המוצר שנקנה בחנות
הוברבורד שטח
תגובת החנות
חשוב לציין שהאחריות ניתנת על ידי גורם חיצוני שנותן שירות עבור מוצרי אופיס דיפו, עם זאת אנו פועלים על מנת לתת את מתן השירות היעיל והטוב ביותר, נשמח שהלקוח יפנה אל שירות הלקוחות הארצי שלנו בטלפון שמספרו: 072-2606702 ונוודא שהלקוח ייצא מרוצה. בתודה, שירות הלקוחות של אופיס דיפו.
רונן
שם:
רונן
תאריך:
19/10/2018
דירוג:
הדירוג של רונן: 5 מתוך 5
חוות דעת
כשאתה רוכש מוצר והכל תקין אז החיים הם ירח דבש מתוק בינך ובין בית העסק. אבל מה קורה כשאתה מגיע הביתה ומגלה כי הרחפן שרכשת אינו תקין? ובכן...ב-office depot יש אבא ואמא לכל מוצר.
פניתי למנהל שרות הלקוחות, מר חיים זליכובסקי, שכבר בשיחה הטלפונית היה אדיב ושירותי בצורה בלתי רגילה. יחד בשיתוף פעולה בינו לבין מר אלאדין, מנהל סניף חדרה, המקסים, הם פתרו את הבעיה ובתוך יומיים ממועד תלונתי הוזמנתי לסניף חדרה ע"מ לקבל רחפן חדש במקום זה הפגום. לא שאלו שאלות, הביעו אמון מלא ושירותיות מן המעלה הראשונה. תודה לך חיים מנהל שרות הלקוחות, תודה גם לך אלאדין מנהל סניף חדרה. תודה לרשת office depot. אין ספק שלקוח שחווה כזה שירות מביא עוד לקוחות לבית העסק הזה. יישר כח!
המוצר שנקנה בחנות
רחפן מיני- יצרן: ROYAL