חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shoveret אביזרי סלולאר וגאדג'טים

Shoveret
אתר אינטרנט:
בעלים:
שוברת שוק
כתובת אימייל:
info@shoveret.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.7 כוכבים מתוך 5)
90%
אחוז חוות דעת חיוביות
186
חוות דעת בשנה האחרונה
186
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 186 חוות דעת על החנות Shoveret

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
איריס
שם:
איריס
תאריך:
04/02/2019
דירוג:
הדירוג של איריס: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מטען נייד, תוך יומיים הגיע עם שליח אדיב עד הבית, מטען איכותי, יפה, מרוצה מאוד מחוויית הקניה.
המוצר שנקנה בחנות
מטען נייד לכל סוגי המכשירים Awei P89K 16,000 mAh
אורן
שם:
אורן
תאריך:
04/02/2019
דירוג:
הדירוג של אורן: 5 מתוך 5
חוות דעת
ממליץ בחום.
הזמנתי קייס לפלאפון. הגיע, ואחרי שפתחתי את האריזה ראיתי שטעו בדגם (שלחו קייס ל-S7 במקום S7 Edge).
פניתי אליהם בפייסבוק, הבינו שטעו במוצר, תוך יומיים היה אצלי שליח עם קייס מתאים (מדגם איכותי יותר, ולא ביקשו תוספת תשלום).
ככה צריך להיראות שירות לקוחות.
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי ל Samsung Galaxy S7 Edge
נילי
שם:
נילי
תאריך:
25/12/2018
דירוג:
הדירוג של נילי: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית הקנייה היתה מצויינת: שלחתי שאלה אם יש עוד צבעים, חזרו אלי מייד, שלחו את הצבע שביקשתי, הדברים שקניתי הגיעו תוך יום.
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי ארנק ומגן מסך
אלה
שם:
אלה
תאריך:
20/09/2018
דירוג:
הדירוג של אלה: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מגן מסך לטלפון סלולרי, עשיתי הזמנה באינטרנט ואספתי בעצמי בסניף שלהם. דיברתי פעמיים עם נציג שירות, פעם כדי לתאם הגעה ופעם כדי לקבל הכוונה איך מגיעים. סה"כ תהליך רכישה היה פשוט, המוצר בסדר גמור ומענה אדיב של נציג שרות.
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך משוריין LG K10 2017
פטי
שם:
פטי
תאריך:
04/07/2018
דירוג:
הדירוג של פטי: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את המוצר ביום ראשון וביום שלישי בבוקר קיבלתי אותו.שירות אדיב מוצר מעולה בדיוק כמו בתמונה...ממליצה בחום ולא לשכוח זול מאוד..
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי לטאבלט
gilad
שם:
gilad
תאריך:
30/05/2018
דירוג:
הדירוג של gilad: 5 מתוך 5
חוות דעת
הכל הלך חלק ומהר. קיבלתי מיד עדכון למייל על סטאטוס ההזמנה,
המוצר שקיבלתי היה בדיוק כפי שתואר באתר החברה.
עובדים יפה ומקצועי
המוצר שנקנה בחנות
נרתיק לטלפון lg g6
zoro
שם:
zoro
תאריך:
28/05/2018
דירוג:
הדירוג של zoro: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצוין למרות שהמוצר שקיבלתי היה ירוד קיבלתי שירות מדהים ואף נציגת החנות סייע לי באפשרויות שעמדו לרשותה
כל הכבוד !!!
אגב קיבלתי היום 28/05/2018 את המוצר השני ע"י שליח וללא תשלום מצידי
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך סיליקון
ויקי
שם:
ויקי
תאריך:
23/05/2018
דירוג:
הדירוג של ויקי: 5 מתוך 5
חוות דעת
תודה רבה לכם שובר שוק על קניה נגישה וקלה והגעה בזמן נהנתי לרכוש מוצרים דרככם
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך אוניברסלי משורײַן
אלון
שם:
אלון
תאריך:
14/05/2018
דירוג:
הדירוג של אלון: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי דרך החנות האינטרנטית את המוצר - כיסוי סיליקון לפלאפון בצבע כחול.
כעבור כמה ימים יצרה עימי קשר עובדת מטעם החנות והודיעה לי שהמוצר אינו במלאי. הגענו לסיכום שתבטל את ההזמנה וכספי יוחזר לי.
לאחר יום ההזמנה לא התבטלה עדיין, החשבון שלי עדיין חויב בסכום הרכישה. גם לפניה שיצרתי מול החנות באמצעות "צור קשר" לא קיבלתי מענה.
אני עובד כ15 שנה בתחום המכירות ואני יודע לומר שחווית שירות כזו היא ברמה נמוכה מאוד.
אגב, למרות שהחנות יודעת כבר שהמוצר אינו במלאי, הוא עדיין מופיע באתר שלהם. בימים אלה בכנסת עובדים על הצעת חוק שאמורה לחסום תרמיות מהסוג הזה בדיוק.
לא ממליץ לרכוש בחנות זו כלל וכלל. יש מספיק חנויות אינטרנטיות דומות, עם שירות טוב יותר.
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי סיליקון גלקסי S5 בשלל צבעים (צבע כחול)
תגובת החנות
חוות הדעת רצופת אי דיוקים, ובשיחה טלפונית עם הלקוח לא הצלחנו להבין מדוע רשם חוות דעת כה מזלזלת ופוגעת, למרות שחנות שוברת שוק ידועה במתן השירות המצוין שלה מאז שנוסדה. הלקוח ביצע הזמנה ביום חמישי סמוך לשעה 16:00. ביום ראשון בבוקר, עם פתיחת החנות, קיבל עדכון טלפוני שהצבע של הכיסוי אותו בחר אינו במלאי, אולם ישנם צבעים אחרים, מאותו סוג כיסוי, כמובן באותו המחיר. הלקוח בחר לבטל את ההזמנה. באותו היום לאחר השעה 17:00 שלח פניה באתר ולמחרת בבוקר כבר פרסם את חוות הדעת, מבלי שניתנה לנו הזדמנות להשיב לו או לעדכן את חשבונו בדבר הביטול. כמו כן, מיד עם היוודענו כי הצבע אותו בחר אינו במלאי, צבע זה הוסר מהחנות. הצבעים הזמינים כמובן שעדיין מופיעים. נציין כי חנות שוברת שוק פועלת לפי נורמות שירות בינלאומיות, וכן משתפת פעולה עם ארגון אמון הציבור וכפופה לביקורת מתמדת שלו מרצונה החופשי (רוב בעלי העסקים בארץ אינם חברים באמון הציבור). כמו כן, אנו לא מחייבים את חשבון הלקוח, גם אם שילם בפייפאל וגם אם שילם בכרטיס אשראי, אלא רק לאחר שהמוצר נשלח, כלומר הלקוח לא באמת ראה חיוב, בניגוד לטענתו. נאחל ללקוח בהצלחה :-)
Shimipanza
שם:
Shimipanza
תאריך:
04/05/2018
דירוג:
הדירוג של Shimipanza: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות מעולה עם שירות מעבר למצופה!
קניתי סוללה לפלאפון וטעיתי בדגם שהזמנתי. הם ענו במהירות ובנחמדות למייל שלי ואחר כך, למרות שהטעות הייתה לגמרי שלי הם החליפו לי ושלחו סוללה חדשה במהירות וללא שום תשלום נוסף
ממש שירות טוב!

המוצר שנקנה בחנות
סוללה לפלאפון שיאומי 2