חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים סלולר ומוצרי חשמל

Ksp.Best
אתר אינטרנט:
בעלים:
KSP Express LTD.
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
2483
חוות דעת בשנה האחרונה
2483
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,483 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Guy
שם:
Guy
תאריך:
19/05/2019
דירוג:
הדירוג של Guy: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה גרועה,

מוסר לא סופק והודעה על כך שהמוצר חסר במלאי הגיעה אחרי שבועיים וחצי בלבד!
המוצר שנקנה בחנות
300271 Morphy Richards
תגובת החנות
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, שהזמין מגהץ ושולחן גיהוץ. לצערינו השולחן הגיע שבור מהספק מה שגרם לעיכוב באספקה, שכן חברתנו רצתה להזמין מוצר חדש עבורו. הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות, ועודכן שלאור זאת שיש חוסר במלאי של המוצר ונאלץ להזמין עובור מוצר חדש מהספק יתכן ויהיה עיכוב, לכן הציעה חברתנו ללקוח שנבוא לקראתו בהנחה על המגהץ. הלקוח בחר שלא להמתין להגעת המוצר החליפי ולבטל את כל העיסקה וזאת למרוח שאמר לנו שהפתרון שהוצע הוא לשביעות רצונו. חברתינו תדאג לזכותו.
Tom
שם:
Tom
תאריך:
19/05/2019
דירוג:
הדירוג של Tom: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי דרך אתר האונליין מנורה חכמה של שיאומי שנשלחה לסניף ksp באזור מגוריי.
המנורה לא עבדה כראוי, שלחתי אותה מס׳ פעמים לנותן אחריות הרשמי חברת המילטון, כל פעם היא נבדקה ונמצאה תקינה, אך אני חזרתי לקבל את אותה מנורה שלא עובדת, שיחות עם התמיכה הטכנית לא הועילו, הבטחה של מנהל לקבל מנורה חדשה גם לא יצאה לפועל.

ksp התנערו מאחריות, וטענו שזה לא בעיה שלהם, שאני צריך להתנהל מול נותן האחריות

המוצר שנקנה בחנות
MI Bedside Lamp
תגובת החנות
נדגיש כי דברי הלקוח אינם מדוייקים כלל, הלקוח רכש בחברתינו מנורה שסופקה באריזה עם  תעודת אחריות של היבואן המילטון, לטענת הלקוח המנורה לא מסתנכרנת עם הסמרטפון שלו, חברתינו הפנתה  אותו לנותן האחריות לבדיקתם. הלקוח אכן פנה לנותן האחריות ומבדיקת המוצר נמצא שהינו תקין לחלוטין. הלקוח הגיע לחנות שלנו בבאר שבע עם המסמך בדיקה שקיבל מהיבואן שבו צויין במפורש שהמוצר נמצא תקין, למרות זאת הלקוח הגיע לחנות ודרש להחזיר את המוצר ולקבל את כספו, נציג החנות הסביר לו שהמוצר תקין בהתאם לבדיקה שנערכה אצל נותן האחריות וככל שהיו מאמתים תקלה ומאשרים החלפה חברתנו הייתה פועלת בהתאם לאישורם. על מנת לסייע ללקוח, חברתנו העבירה פניה ליבואן בבקשה לאפשר לספק ללקוח מוצר חדש ו/או זיכוי והנושא בבדיקה מול היבואן, אך לצערינו גם פתרון זה לא היה מקובל על הלקוח. חבל שהלקוח בחר להציג את הדברים כך ולא כפי שהיו.
אלינה
שם:
אלינה
תאריך:
17/05/2019
דירוג:
הדירוג של אלינה: 1 מתוך 5
חוות דעת
לאחר רכישת פלאפון חדש ב8.5 , בחנות ksp לאחר הדלקתו הוברר כלא תקין. כשחזרנו לחנות , סירבו להחלפתו בחדש או לביטול עסקה ומאז כבר מעל שבוע אני ללא טלפון. הטלפון חזר ממעבדה ושוב אינו תקין ומצד הרשת, אין טיפול בכלל! זלזול וחוסר אכפתיות
המוצר שנקנה בחנות
גלקסי s10
תגובת החנות
נדגיש כי דברי הלקוחה כפי שהוצגו אינם מדויקים. הלקוחה רכשה בחברתינו מכשיר טלפון גלאקסי 10 שמסופק בתוך האריזה עם תעודת אחריות של היבואן מובייל ישראל בה מצויין שלקבלת תמיכה או לכל תקלה יש לפנות אליו ישירות. כעבור מספר ימים מהרכישה ולאחר שביצעה שימוש במכשיר מהרכישה פנתה אלינו בטענה שיש תקלה במכשיר, לאור העובדה שחברתינו אינה מוסמכת לאמת תקלה מהסוג הזה, הופנתה הלקוחה אל נותן האחריות לבדיקת המכשיר. חברתינו הסבירה ללקוחה שככל שתאומת תקלה במוצר שאינה נבעה משימוש, חברתנו תעשה הכל על מנת שהיבואן יאשר החלפת המכשיר עבורה. המכשיר נבדק במעבדת היבואן ונמצא תקין לחלוטין למרות זאת הלקוחה הגיעה שוב לחנות בטענה שאינו תקין, כשירות טוב ולאור זאת שמדובר בפניה חוזרת הוחלט להחליף ללקוחה את המכשיר לחדש. חבל שהלקוחה לא ציינה שהוחלף עבורה המכשיר בחדש בחוות הדעת. נדגיש כי חרתנו עשתה הכל על מנת לסייע לה ככל האפשר בניגוד מלא לדברים שרשמה.
shirel
שם:
shirel
תאריך:
16/05/2019
דירוג:
הדירוג של shirel: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות מחשבים עם בשמים במחיר שלוקח את סופר פארם מדהים פשוט.
מבחר לא הכי גדול בסניף אבל אפשר להזמין הכול. והשירות מעולה וסובלני. ממליצה!!
המוצר שנקנה בחנות
בושם invivtus
אפי
שם:
אפי
תאריך:
14/05/2019
דירוג:
הדירוג של אפי: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי ביום ראשון בצהריים מכונת גילוח. ביום שלישי בבוקר קיבלתי SMS שהמכונה הגיעה לנקודת האיסוף שסיכמנו.
מחיר זול בהשוואה לחנויות אחרות (הכי זול או בהפרש של 1 שח). קומיוניקטיבי. מהיר. כמו שצריך.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת גילוח פיליפיס S7370/12
יצחק
שם:
יצחק
תאריך:
13/05/2019
דירוג:
הדירוג של יצחק: 5 מתוך 5
חוות דעת
הייתי קצת מפונק לגבי בחירת מקלדת והם עזרו לי במשך הרבה זמן ונתנו לי לבחון ולהתרשם מכל מה שהיה להם בחנות - מבלי להאריך יותר מידיי - פשוט מלכים!
המוצר שנקנה בחנות
logitech wireless desktop mk710
dg
שם:
dg
תאריך:
13/05/2019
דירוג:
הדירוג של dg: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי בסניף ירושלים קינג גורג' אצל מוכר שמואל ומאוד נהנתי מהשירות והאמינות והסבר על כל הצעה וכמובן על ההנחה שקבלתי
המוצר שנקנה בחנות
huawei y6 prime 2018
שלי
שם:
שלי
תאריך:
13/05/2019
דירוג:
הדירוג של שלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות מדהים ואמין. קשוב ללקוח וסבלני. תודה רבה אני בטוח אחזור שוב, זכות השירות והאמינות
המוצר שנקנה בחנות
Huwawi p smart 2019
or
שם:
or
תאריך:
08/05/2019
דירוג:
הדירוג של or: 5 מתוך 5
חוות דעת
בס"ד
רכשתי מחשב נייד בסניף הר חוצבים,קיבלתי שרות מקצועי ואדיב ביותר ממוכר בשם יהודה,עזר לי מאד במספר משימות ובהדרכה-מומלץ ביותר
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד אסוס 14"
pial
שם:
pial
תאריך:
07/05/2019
דירוג:
הדירוג של pial: 2 מתוך 5
חוות דעת
ניתי שעון , למרות שהובטח הספק עד8 ימי עסקים קיבלתי אחרי 15 ימי עסקים(20ימים קלנדרים)
וזה אחרי שיחות ברמה יומית , כל פעם נאמר לי "בדקנו היום אתה מקבל" וברור שלא קיבלתי. זה אומר שגם משקרים ללקוח כדי שהוא לא יבטל את הזמנה.
גם שולחים לך הודעה להיות בבית בין שעות מוגדרות . ובסוף לא מגיעים
המתנה למענה בשירות לקוחות מאוד ארוכה .גם שעונים עושים לך טובה שמדברים אתך . לא התנצלות על עיכוב או משהו כדי שלקוח הרגיש שמטפלים בו.
המוצר שנקנה בחנות
שעון יד Emporio Armani AR5905
תגובת החנות
הלקוח רכש בחברתינו שעון וביקש לקבלו באמצעות שליח עד הבית שמסופק ע"י חברת שילוח. הלקוח פנה אלינו לאחר ההזמנה אל שירות הלקוחות וטען שההזמנה לא סופקה, חברתינו עשתה את כל המאמצים על מנת לסייע בפנייתו והעבירה פניה אל חברת השילוח ועדכנה את הלקוח מתי ההזמנה תסופק. יצרנו קשר עם הלקוח שנית ולצערינו לאור זאת שנגרם עיכוב באספקת המוצר אליו שנבעה אצל חברת השילוח כשירות טוב זיכינו אותו על דמי המשלוח, ובנוסף ניתן לו קופון בסך 50 ש"ח לרכישה הבאה אצלינו, הלקוח יצא שבע רצון מהפתרון הנ"ל.