סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים וציוד היקפי

Ksp.Best
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
adv@ksp.co.il
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.1 כוכבים מתוך 5)
70%
אחוז חוות דעת חיוביות
538
חוות דעת בשנה האחרונה
1907
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,907 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אס
שם:
אס
תאריך:
13/05/2018
דירוג:
הדירוג של אס: 4 מתוך 5
חוות דעת
רכישת מכשיר מסוג .Mate10 pro נתקיימה בחנות, סניף 'הר-חוצבים', ירושלים
נותן השירות האדיב ונושא המידע הפרטני: "איציק".
לדידי, מומלץ לקיים רכישת מוצרים באחד הסניפים ברשת האמורה
המוצר שנקנה בחנות
Mate10 pro
elad
שם:
elad
תאריך:
12/05/2018
דירוג:
הדירוג של elad: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי ספק כח פנימי למחשב מאתר החנות של החברה. לצערי, התאכזבתי כמעט מכל שלב בהליך -

- המשלוח - לאחר ההזמנה ותשלום על משלוח הובהר לי שיש רק טווח שעות מצומצם בו הם יכולים להגיע לפתח תקווה - אחת מהערים המרכזיות והגדולות בארץ, וגם הוא - רק בשעות הצהריים, כך שנדרש ממני לדאוג להימצא בבית במהלך שעות עבודה על מנת לקבל את המשלוח. מגבלה שלא תוארה טרם הרכישה.

- בשירות הלקוחות אמרו שלא מאפשרים לי לקבל התקנה לספק במעבדה שלהם, גם לא בעבור תשלום נוסף, מאחר ולא רכשתי במקור את המחשב דרכם, כך שנאלצתי להרכיב אותו בעצמי. לאחר החלפת הספק על סמך כל ההוראות הרשומות והפעלת המחשב מחדש עלה ריח שרוף וגיליתי שכל הכוננים הקשיחים שהיו מחוברים למחשב הפסיקו לתפקד.

- יצרתי קשר עם טכנאי מחשבים שהגיע אלי, בדק ואישר את הבעיה בספק ונאלצתי לשלם הן על שירותיו וכן לרכוש כוננים חדשים, להתקין מחדש את מערכת ההפעלה ולהתמודד עם מידע שאבד.

- החזרתי את הספק לחנות, שם אמרו שייקחו אותו לבדיקות במעבדה. לאחר כשבוע יצרו עימי קשר ואמרו שהמוצר נמצא תקול וכי מאפשרים לי להחליפו במוצר חלופי או לקבל זיכוי. בחרתי בזיכוי.

- החברה סירבה לקחת אחריות כלשהי על הנזק שנגרם מעבר, או אף להעביר את הספק התקול לבדיקה אצל היצרן כפי שביקשתי, גם לאחר הצגת מכתב חתום מהטכנאי שאישר את הבעיה. היחס מהם - הן פנים אל פנים והן בתקשורת כתובה הרגיש לי מאוד לא נעים עד מעליב, כשוב ושוב מעבירים אותי בין צינורות התקשורת השונים.

כך בשורה התחתונה - רכישה שהיתה אמורה להקל בכך שתגיע אלי ישירות הביתה ולהיות מורכבת במהרה עלתה לי בזמן רב, צורך בשיחות רבות עם שירות הלקוחות של החברה והגעה פיזית לסניף, נזק כלכלי רב ואובדן של מידע חשוב לי. היחס מצד החברה הרגיש רחוק מאמפתי ולעיתים אף מזלזל.
המוצר שנקנה בחנות
ספק כח אקטיבי ומודולארי Corsair 650W 80 Bronze CX650M
תגובת החנות
צר לנו על תחושת הלקוח, אך חשוב לציין שאין הדברים מדוייקים. הלקוח בחר לבצע הזמנה לספק כוח איכותי של חברת CORSAIR הידועה במוצריה האיכותים... המוצר סופק לו בהתאם למתחייב ע"י חברתנו ובהתאם לאמור בתקנון החברה. כעבור זמן מה, יצר הלקוח קשר עם חברתנו וטען שהרכיב את הספק במחשבו וכתוצאה מכך נשרפו לו הדיסקים, הלקוח הביא את הספק לבדיקה ומבדיקת הספק נראה כי אכן הוא תקול בסבירות גבוהה מהרכבתו הלקוייה. לבקשת הלקוח כי יבדק הספק עם מספר דיסקים קשיחים, נמצא כי הספק עבד עם מספר דיסקים והוא כלל לא גרם לתקלה לאף אחד מהדיסקים למרות טענות הלקוח. חברתנו פעלה בהתאם לתנאי האחריות והציעה ללקוח ספק כוח חדש ואו זיכוי כספי מלא.
Fadi
שם:
Fadi
תאריך:
11/05/2018
דירוג:
הדירוג של Fadi: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות ממש טוב. הגעתי לבחור קוראים לא איצק בהר חוצבים היה ממש מקצועי ונחמד. תודה.
המוצר שנקנה בחנות
Asus x542
ארטמי אונישצנקו
שם:
ארטמי אונישצנקו
תאריך:
08/05/2018
דירוג:
הדירוג של ארטמי אונישצנקו: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה מהיר ולעינין עונים על כל השאלות בתחום, עובדים מקצועיים ופשוט כיף שם. תודה.
המוצר שנקנה בחנות
Xiaomi spot earphones
Zed
שם:
Zed
תאריך:
06/05/2018
דירוג:
הדירוג של Zed: 1 מתוך 5
חוות דעת
ממליץ להימנע מקנייה אצל קיי אס פי. מסתבר שזמני האספקה הם בגדר המלצה. 1-2 ימי אספקה הפכו לשישה ועוד לא רואים סוף. מרגע ההזמנה והלאה ההתנהלות היא מול 2 מוקדנים, אחד מהם בקושי מדבר עברית. אין נגישות למנהל/הנהלה אלא רק במיילים שהם לא משיבים עליהם.
המוצר שנקנה בחנות
ברברי לונדון
תגובת החנות
צר לנו על תחושת הלקוח שנובעת מעיכוב נקודתי בהגעת החבילה לסניף, במעמד איסוף החבילה נציג החנות התנצל בפני הלקוח על העיכוב, חברתנו מספקת עשרות אלפי חבילות במגוון שיטות שילוח לנוחיות הלקוחות ותוך עמידה בזמנים שהוגדרו מראש. נכון שלעיתים מתרחשות תקלות אשר מובילות לצערנו לעיכובים
sivanamar999
שם:
sivanamar999
תאריך:
05/05/2018
דירוג:
הדירוג של sivanamar999: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טוסטר אובן בסניף ירושלים מרכז ממליצה בחום על החנות ועל השירות של שמואל. להגיע רק לסניף ירושלים מרכז.
המוצר שנקנה בחנות
Hem117
Bar
שם:
Bar
תאריך:
03/05/2018
דירוג:
הדירוג של Bar: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצוין, אדיב ומקצועי. הגעתי לסניף הר חוצבים לרכוש מחשב נייד וכונן חיצוני. התלבטתי בין שני מחשבים 9560 Dell XPS 15 ו- Asus Zenbook Pro UX550VE ולאחר עזרה רבה של איציק רכשתי את הזנבוק במחיר מצויין. תודה!
המוצר שנקנה בחנות
Asus Zenbook Pro UX550VE-BO060T
yoymez
שם:
yoymez
תאריך:
03/05/2018
דירוג:
הדירוג של yoymez: 5 מתוך 5
חוות דעת
באתי לסניף "אשדוד מרכז" במטרה לקנות משקל אדם דיגיטלי, אלכס מוכר בחנות, ייעץ לי וכיוון אותי לצרכי מה הכי טוב בשבילי, תוך מקצועיות רבה, מוכר מאוד סבלני ואדיב.
קיבלתי שירות מדהים.
המוצר שנקנה בחנות
משקל אדם YUMMAI MINI SMART
Tsahi
שם:
Tsahi
תאריך:
03/05/2018
דירוג:
הדירוג של Tsahi: 1 מתוך 5
חוות דעת
רשת שאינה זולה כלל. שרות לקוחות מהגרועים שיש. פועלים בשיטת קנה ואל תחזור ולא משנה מה יהיה. מי שרוכש אצלם מוצר כאילו שם את כספו על קרן הצבי. ממליץ בחום להתרחק כמו מאש מהרשת ומהסניף במודיעין לבטח.
נרכש מובייל ומגן מסך , ע"י אשתי, מגן מסך שהותקן ע"י הסניף במודיעין. כעבור יומיים המכשיר נפל מגן המסך התנתק מהמסך מה שלא אמור לקרות. מסך נסדק/נשבר והמענה מהחנות היה ותקשיבו ותקראו הטב : " המגן מסך של וואווי הוא מאג גרוע " אבל זה לא נאמר ברכישה - כמו שאמרתי שלם ולך זו השיטה.
התנערות מאחריות הפכה לשיטה ורשת ksp היא חלק מתרבות זו. לא להתקרב. לא להתקרב.
המוצר שנקנה בחנות
Huawei mate 10 light
תגובת החנות
צר לנו על תחושת הלקוחה, אך דבריו אינם נכונים בעליל. יש להדגיש כי בעת הרכישה כלל לא נאמר לרוכש בחנות שהמגן מסך של הוואווי גרוע שכן הלקוח לא היה רוכש אותו מלכתחילה אם היה נאמר לו דבר כזה !!! הלקוח מציין שהמכשיר נפל לו וכתוצאה מכך נגרם הנזק לתצוגה ולמגן הזכוכית, הגיוני שיקרה הדבר כאשר המכשיר סופג מכה מנפילה... כך שלא ברור על מה הוא מלין. הלקוח דרש שחברתנו תדאג להחליף את התצוגה שנשברה במכשיר על אף שהוא הפיל את המכשיר, הוסבר ללקוח שאין חברתנו אחראית לנזק שנגרם למכשיר כתוצאה מנזק שהוא גרם, לכל היותר ניתן לספק לו מגן זכוכית חדש.
Ana
שם:
Ana
תאריך:
01/05/2018
דירוג:
הדירוג של Ana: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצויין, עובדי הסניף מאוד מקצוענים לפני מכירה בודקים האם המוצרים מתאימים. מחירים נמוכים. אהבתי. תודה על שירות!
המוצר שנקנה בחנות
F310