חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים סלולר ומוצרי חשמל

Ksp.Best
אתר אינטרנט:
בעלים:
KSP Express LTD.
כתובת אימייל:
service@ksp.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
2596
חוות דעת בשנה האחרונה
2596
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,596 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
nimrod77yona
שם:
nimrod77yona
תאריך:
20/10/2019
דירוג:
הדירוג של nimrod77yona: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מספר פעמים בסניף נתיבות והשרות שם יוצא מן הכלל, מוכר אדיב וסבלני שנותן ללקוח חווית
קניה מהנה
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות Airpods
guli
שם:
guli
תאריך:
17/10/2019
דירוג:
הדירוג של guli: 5 מתוך 5
חוות דעת
מה שהלקוח מבקש זה מה שהוא יקבל וזה מה שאני אוהב ברשת ksp אין דבר כזה לבקש מוצר המופיע באתר של ksp כשהוא מופיע כקיים במלאי ולא לקבל אותו. מבלי סחבת מיותרת. נבדוק לך נחזור אליך וכו... בקיצור חוויית קניה מצוינת פלוס. שירות מעולה פלוס. מקצועיות סופר פלוס והרבה מעבר. ב-ksp כל לקוח מקבל את מלא תשומת הלב. וזה מה שאני אוהב. כמובן המון תודה רבה לאיגור המוכר בסניף נתיבות. עזרת לי המון. ומאמין שנתראה עוד המון.
המוצר שנקנה בחנות
Asus rog strix advanced RTX 2080TI 11G
אזולאי סיוון
שם:
אזולאי סיוון
תאריך:
15/10/2019
דירוג:
הדירוג של אזולאי סיוון: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות גדולה מסודרת שירות מעולה של החבר'ה שם. מערכת תורים ממש קופת חולים נהיה שם.
חיפשתי דבר פשוט כבל טעינה לאייפון שלי יש שם מגון גדול, ממליצה.
המוצר שנקנה בחנות
כבל טעינה אייפון romoss
Ira
שם:
Ira
תאריך:
13/10/2019
דירוג:
הדירוג של Ira: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות ע"י הנציג בנתיבות פשוט מדהים! אדיב, תמיד מגלה נכונות להסביר, לעזור ונותן יחס לכל הלקוחות שבחנות. מתן פתרונות בצורה ייעילה ונדיבה, מקצועית וזריזה. כל הכבוד!
המוצר שנקנה בחנות
פנס סולרי gus104
Shlomi
שם:
Shlomi
תאריך:
11/10/2019
דירוג:
הדירוג של Shlomi: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק. שירות לקוחות מבאס. אני אדם מאוד נינוח ולא לעומתי אבל כבר מהתחלה זכיתי לקבל יחס משפיל (סניף תלפיות ירושלים), סירוב מוחלט להחלפת מוצר פגום יומיים בלבד אחרי הקניה לאחר בדיקה מאוד שטחית מצידם בטענה כי המוצר עובד (מדובר בכבל, בדקתי היטב כשעתיים בצורה יסודית מספר רב של פעמים כולל בדיקת המיכשור שלי עם מוצרים דומים והוא בהחלט לא) ואחר כך סרוב דומה להחזרתו בטענה שלא מקבלים מוצרים פתוחים.
חוויה נוראית.
המוצר שנקנה בחנות
HDMI 3 מטר של גולד טאץ'
תגובת החנות
הלקוח הגיע לחנות שלנו בתלפיות עם כבל HDMI באריזה קרועה. חשוב לציין שניתן לפתוח את האריזה בזהירות ולא לקרוע אותה. הלקוח טען שהכבל אצלו לא תקין, בסניף בדקו את הטענה שלו ביסיודיות ומקצועיות רבה והראו ללקוח במקום שהכבל תקין ועובד. הוסבר ללקוח שמוצר תקין לחלוטין ולא נדרש לבצע החלפה, יחד עם זאת לא היה ניתן לבצע ביטול עסקה עקב אריזה קרועה. לצערינו הלקוח לא הסכים לקבל את התשובה, אנו מצרים על הרגשתו. חשוב לנו שלקוחות שלנו יצאו שבעי רצון, במקרה הזה לא היתה אפשרות לסייע.
אילן
שם:
אילן
תאריך:
10/10/2019
דירוג:
הדירוג של אילן: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות ברשת!!!!!! היא לא מספקת אחריות למוצר מפנה לייבואן מתנערת מכל קשר למוצר!!!!!!!! פשוט לא לקנות ברשת השרות מתחת לכל ביקורת
המוצר שנקנה בחנות
נוקיה 8.1
תגובת החנות
הלקוח רכש אצלינו מכשיר נוקיה, בתוך אריזת המוצר סופקה תעודת אחריות שבה צויין כי האחריות היא של היבואן שיא קום, הרכישה היתה בחודש יוני לפני מספר חודשים. לפני מספר ימים הלקוח ניגש לחנות שלנו בעפולה, ודרש לקבל שירות עבור מכשיר זה בטענה לתקלה בו, הוסבר לו בחנות שיש לפנות לנותן האחריות, ולאחר מכן קיבל את אותה התשובה כשפנה לשירות הלקוחות הטלפוני, הנציג שלנו הסביר לו שזה מופיע בתקנון של חברתינו ובתעודת האחריות שסופקה עם המכשיר. חבל מאוד שלאחר שהסברנו לו הוא בחר לרשום פידבק כל כך שלילי ללא כל הצדקה. נשמח לתת שירות לכל לקוחותינו על הצד הטוב ביותר כדי שיצאו שבעי רצון.
Rotem
שם:
Rotem
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
הדירוג של Rotem: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שם מכשיר טלפון והזמנתי איתו מגן מסך וזכוכית הגיע לאחר שלושה שבועות, חרגו מימי עבודה שלהם לא עונים מתחמקים תשובות מצחיקות באר שבע זה רחוק אז זה יותר זמן
, לחסוך כמה שקלים אבל עם הרמת שירות הכי נמוכה בשוק.
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך
תגובת החנות
בחברת KSP מתבצעות בכל יום מאות עיסקאות והזמנות של לקוחות, רובם מרוצים, לצערינו במקרה הזה, הלקוח הזמין כיסוי ומגן מסך למכשיר טלפון סלולרי בחנות שלנו בבאר שבע, ועקב טעות אנוש בתום לב של נציג החנות הוזמן כיסוי שלא מתאים למכשיר של הלקוח. לאור טעות זו כאשר הלקוח הגיע לחנות לאחר שהמתין מספר ימים, לא יכלו לספק לו את הכיסוי כי את הכיסוי שכן מתאים לא היה להם במלאי. נציגי החנות התנצלו בפני הלקוח על חוסר הנוחות, והציעו לו להזמין כיסוי מתאים, או כל כיסוי אחר שכן יש במלאי או לקבל החזר כספי ולבטל את הכיסוי. הלקוח בחר לקבל החזר כספי, ואנו מצרים על תחושתו, נעשה הכל כדי לשפר את השירות , למדנו ממקרה זה, חשוב לנו לתת לכל לקוחותינו שירות כיאות.
גולש
שם:
גולש
תאריך:
06/10/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
יצחק
שם:
יצחק
תאריך:
06/10/2019
דירוג:
הדירוג של יצחק: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי לוח אם ומעבד בסניף הקריון. בסניף יש מערכת לניהול תורים והוא מתנהל ביעילות ראויה לציון. הרכבתי את לוח האם והמעבד במארז שברשותי והמערכת לא פעלה. פניתי לסניף נשר וביקשתי את עזרתו של אחד העובדים , קבלתי התיחסות יוצא מן הכלל מעבר למקובל במיקצועיות ואנושיות הראויה לציון. עזרה שאיפשרה לי להפעיל את המערכת . ת ו ד ה ר ב ה.
המוצר שנקנה בחנות
לוח אם ומעבד
איגור
שם:
איגור
תאריך:
04/10/2019
דירוג:
הדירוג של איגור: 5 מתוך 5
חוות דעת
איגור מוכר מקצועי, עם תודעת שירות גבוהה מאוד.
אדיב מסביר פנים ותמיד עם חיוך על הפנים
נכס לרשת כן ירבו.
לציין שזו פעם שנייה אני רוכש בסניף ופשוט אין מילים חווית קנייה במלוא מובן המילה
המוצר שנקנה בחנות
Jbl filip5