סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים וציוד היקפי

Ksp.Best
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
adv@ksp.co.il
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.3 כוכבים מתוך 5)
סך כל חוות הדעת:
1717
מהירות משלוח:
חוות הדעת בשנה האחרונה:
495
שירות לקוחות:
אחוז חוות דעת חיובית:
80%
נוחות הזמנה:
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,717 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
AYC
שם:
AYC
תאריך:
11/12/2017
דירוג:
הדירוג של AYC: 5 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
אין תלונות. נכנסתי, ביקשתי את המוצר, הביאו וקניתי.
כמו שכתבו באתר- היתה הנחה בסניף- ובנוסף ניתן לי הנחה נוספת על קופון שקיבלתי בהרשמי לרשימת הדיוור של ksp.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות Skullcandy Chops Flex
ami
שם:
ami
תאריך:
11/12/2017
דירוג:
הדירוג של ami: 5 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
שירות מעולה! העובד דור עזר לי מאוד והתאים לי מחשב בדיוק לדרישות שלי ולתקציב שלי.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד asus vivobook
Yael
שם:
Yael
תאריך:
10/12/2017
דירוג:
הדירוג של Yael: 5 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
קניתי מחשב בירושלים סניף קינג גורג מאיציק המוכר . היה שירות טוב מאד , קיבלנו הרבה מידע, היה שירותי ונחמד.
המוצר שנקנה בחנות
לנובו 520s
ilia
שם:
ilia
תאריך:
07/12/2017
דירוג:
הדירוג של ilia: 5 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
קיבלתי יחס מעולה ממוכר בשם אלכסנדר.
הוא ענה על כל שאלה בצורה מפורטת עם סובלנות.
קיבתלי הנחה (של מבצע אילתי) בלי שביקשתי.
כל הכבוד לחברה המעסיקה עובדים כאלה.
תודה רבה.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung Galaxy Note 8
Avi Slavkin
שם:
Avi Slavkin
תאריך:
07/12/2017
דירוג:
הדירוג של Avi Slavkin: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
חוויה לא נעימה בלשון המעטה.
ביצעתי הזמנה בבלאק פריידי(ליל חמישי לשישי) למחשב,מקלדת,צורב חיצונית. בדקתי שכל החלקים נמצאים בסניף דיזינגוף שממנו אבצע איסוף עצמי.
קבלתי מייל שהזמנה בוצע ויש לחכות לסמס לאיסוף.
רק ביום רביעי בוצע החיוב של האשראי והוסבר לי שההזמנה תצא בשבוע הבא.
ביום שלישי של שבוע הבא הגעתי כדי לבדוק מה קורה ונמסר לי שעקב מחסור ברכיב SSD של המחשב ההזמנה תצא רק שבוע אחרי.
בקשתי להחליף את הSSD לאחד אחר והוצע לי את ההכי יקר שהפרש מזה שהזמנתי הוא 65 ש"ח.
לאחר ביטול פנימי של ההזמנה וביצוע שלה בסניף נמסר לי שעלי לשלם כ130 ש"ח יותר.
בקשתי מהנציג שידבר עם שירות הלקוחות ויסדר את העניין כך שאשלם רק את ההפרש של הSSD והוא אכן אמר לי שזה אושר.
כאשר באתי לשלם הוא אמר שעלי לשם 85 ש"ח,שאלתי למה והתשובה הכעוסה הייתה "כך".
זה בסה"כ 20 ש"ח אבל יכלתם להתקשר לבדוק האם אפשר להחליף את החלק שחסר לכם כמו שעושים בכל חנות נורמלית,בנוסף לקוח לא צריך לספוג את כל הביורוקרטיה הפנימית שלכם ובטוח שלא לשלם עליה. דבר האחרון,תעסיקו אנשים שירותיים כי לקוח בישראל הרבה פעמים יוצא פרייר אבל הוא פחות כועס כשזה מתבצע עם חיוך.
המוצר שנקנה בחנות
BOXNUC5CPYH