סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים וציוד היקפי

Ksp.Best
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
adv@ksp.co.il
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.2 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
538
חוות דעת בשנה האחרונה
1812
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,812 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
זאבי
שם:
זאבי
תאריך:
19/02/2018
דירוג:
הדירוג של זאבי: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות מעולה. חווית קניה פשוטה, נוחה ומהירה.
הזמנתי באתר בשתי דקות, קיבלתי חשבונית, בחרתי באפשרות לאסוף מהסניף הקרוב אליי ויום למחרת המוצר כבר היה אצלי בידיים.
ממליץ בחום!
המוצר שנקנה בחנות
מעבד מזון Philips HR7627
פריד
שם:
פריד
תאריך:
17/02/2018
דירוג:
הדירוג של פריד: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי ספק כוח מחברת דגל SEASONIC , היתה תקלה באיזהשהו כפתור שאמור להעביר למצב היברדי, אחרי שפניתי ליצרן והבנתי שזה לא אמור להיות המצב פניתי חזרה לחנות בכפר סבא, בחור בשם מתן תמך בי ובדק את הספק מיד אחרי שהקשיב בצורה מקצועית לדברים שיש לי להגיד, בדק את המוצר והחליף במקום בספק אחר שיהיה במלאי, כמובן הוספתי את הפרש המחיר.
המוצר שנקנה בחנות
Seasonic Prime Ultra Platinum 850
Hana
שם:
Hana
תאריך:
17/02/2018
דירוג:
הדירוג של Hana: 5 מתוך 5
חוות דעת
רציתי לקנות מחשב נייד אז הלכתי לסניף שלכם בחיפה רוממה ושם רציתי להתייעץ עם משהו כדי לדעת איזה מחשב מתאים יותר ו שם קיבלתי היעוץ הכי טוב שאפילו חיפוש של 3 שעות באינטרנט לא היה שווה כלום מולו קיבלתי יעוץ מקצועי מותאם ו חכם ,
קניתי מחשב נייד גימנג שעלה 7,400בערך. הלכתי הביתה והיה איתו תקלה קטנה שבלי עזרתו של דימה התותך הייתי מחכה עד עכשיו לפתרון ורץ והולך ובא לכל מיני מקומות לא קשורים ולחכות לאסוס ולשליח שלהם, הוא חסך לי הרבה זמן עזר לי במקצועיות באמינות ובאחריות שירובו אנשים כמוהו בחברה שלכם ו תראו עלייה במכירות בטירוף כי פשוט זה תענוג לקנות מבן אדם שכלכך מבין בעבודה שלו ו במחשבים והחומרה שלהם באמת שהוא בין האנשים שמציגים את K.S.P בצורה הטובה ו מקצועית ביותר.
ממליץ להתייעץ איתו בכל דבר שקשור למחשבים ו לקחת מהאינפורמציה שלו קצת והכל יהיה מושלם לפי הסגנון שלכם והבקשה שלכם.
אני מודה לכם בכלל ולדימה מסניף רוממה בפרט על השירות המקצועי, האמין היעיל ו על ההתיעצות המושלמת.
ממליץ בחום K.S.P רוממה.
המוצר שנקנה בחנות
ASUS GL703VM
Nachman
שם:
Nachman
תאריך:
15/02/2018
דירוג:
הדירוג של Nachman: 5 מתוך 5
חוות דעת
ברצוני לציין לשבח את סניף כפר סבא. על השרות מעולה המהיר מאוד ומקצועי שקיבלתי
נראה מבולגן ! אך נסלח. וזאת בשל הקצב המהיר של העובדים המטפלים בלקוח.
כדאי מאוד להגיע. וזאת מניסיון אישי של מספר פעמים שקנית כאן.
מומלץ וחובה מצידי לציין לשבח את אנשי המכירות - מתן - וודים - ובוריס, המקשיבים ללקוחות בתשומת לב מיעצים נכון.
ומספקים ללקוח את רצונו.
בברכה.
נחמן רוטזק
המוצר שנקנה בחנות
אוזנייה פלנטרוניקס M75
Stanislav
שם:
Stanislav
תאריך:
14/02/2018
דירוג:
הדירוג של Stanislav: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי טאבלט ב12.2.18 לפני יומיים שנידלק בחנות ע"י המוכר לוודא שהוא עובד
כשהגעתי הביתה שמתי לב שהמוצר לא מחזיק טעינה. סוללה נגמרת מהר בשימוש מינימלי של מצב המתנה כשפניתי לרשת לוודא שאכן אני יכול להחזיר / להחליף המוצר. הופנתי לנותן האחריות כלומר לצד שלישי.
Ksp לגמרי לא מוכנה לקחת אחריות רק מפנה לרונלייט לא הוצעה לי שום אלטרנטיבה אחרת . מאוד התאכזבתי וזה אחרי שאני לקוח של שנים
המוצר שנקנה בחנות
Mio touch pad 8
תגובת החנות
‏‫צר לנו על הרגשת הלקוח.. אך לאור זאת שהלין על תקלה במוצר -לטענתו זמן הסוללה קצר, תקלה שניתן לבדוק אך ורק במעבדה המוסמכת של היבואן, הוסבר לו שבהתאם לתעודת האחריות שמגיעה בתוך אריזת המוצר עליו לפנות באופן ישיר למעבדת היבואן ככל שירצה טיפול מהיר יותר . לחלופין הוצע ללקוח להגיע עם המכשיר התקול אל חברתנו לשם העברתו דרכינו ליבואן לבדיקתו - אך יאלץ להמתין זמן ארוך יותר לטיפול, הלקוח בחר שלא להגיע לחנות לשם בדיקת המוצר ובחר להישאר עימו . ‎
אלמוג חזות
שם:
אלמוג חזות
תאריך:
13/02/2018
דירוג:
הדירוג של אלמוג חזות: 5 מתוך 5
חוות דעת
היום בשעות הבוקר הגעתי לסניף קריון קריית ביאליק , קניתי מחשב והוספתי היום כרטיס מסך.

רציתי לציין את השירות המעולה,הסובלנות והמענה לכל דבר ובפרט ליובל על העזרה לאורך כל הדרך תודה רבה בטוח שאחזור!
המוצר שנקנה בחנות
GTX 1060
Zeira
שם:
Zeira
תאריך:
12/02/2018
דירוג:
הדירוג של Zeira: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי iPhone X.
נציג המכירות, שימי, היה מושלם !!!, שולט בחומר, מקצוען. מפגין סבלנות, אדיב ומחייך.
יכול לשמש כדגם לנציגי מכירות.
היה מענג לרכוש את הטלפון משימי.
המוצר שנקנה בחנות
iPhone X
MARTHA
שם:
MARTHA
תאריך:
09/02/2018
דירוג:
הדירוג של MARTHA: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנו מחשב בהרכבה עצמית ביום שני ה-05.02.18, וקיבלנו את המחשב ביום שישי ה-09.02.18. תודה רבה לדודו על המקצועיות, השירות ועל הנכונות.
הטיפול היה מעולה, עם חיוך והמון רצון טוב :)
כן ירבו נותני שירות כאלה!!!
המוצר שנקנה בחנות
מחשב בהרכבה עצמית
inbartsl
שם:
inbartsl
תאריך:
07/02/2018
דירוג:
הדירוג של inbartsl: 5 מתוך 5
חוות דעת
דימה מסניף רימונים אילת, בחור אדיב ומקצועי. בהחלט אחזור שוב.חווית קניה טובה ומוצלחת. ממליצה בחום
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייח בחלקים
michael
שם:
michael
תאריך:
07/02/2018
דירוג:
הדירוג של michael: 1 מתוך 5
חוות דעת
בהזמנה אינטרנטית, פירטתי לחברה בטופס שלה מה אני רוצה שיופיע בחשבונית. בחשבונית שקיבלתי היה טעות, שלא כפי שביקשתי.
ביקשתי מהם לתקן מספר רב של פעמים גם טלפונית וגם במיילים. פעם אמרו לי כן ופעם אמרו לא. ביקשו שאשלח הפרטים שאני רוצה בחשבונית מחדש.
שלחתי להם. ושוב לא התייחסו. שוב התקשרתי, אמרו שיחזרו אלי, כמובן שלא חזרו.
גם המוצר עצמו, סוללה, תאריך הייצור היה שנה שלמה אחורה, כלומר סיפקו לי מוצר שהיה על מדף שלהם שנה שלמה! לסוללות זה דבר משמעותי.
דרך אגב, הייתי צריך סוללה נוספת, אז רכשתי לאחר מכן בחברה אחרת (כמובן!), באותו מחיר, גם שם טעו בחשבונית, אבל מייד תיקנו, לבקשתי, והתנצלו. כמו כן תאריך הייצור של הסוללה שקניתי בחברה המתחרה, היה 3 חודשים אחורה, שזה זמן סביר להשאיר סוללה על המדף ולמכור אותה כחדשה.
המוצר שנקנה בחנות
סוללת גיבוי xiaomi
תגובת החנות
צר לנו על הרגשת הלקוח אך הדברים אותם רשם אינם נכונים בעליל !!! ראשית, בהזמנה הלקוח ביקש שהחשבונית תצא על שם ספציפי, חברתנו פעלה לפי בקשתו, הונפקה החשבונית הונפקה עבורו בדיוק לפי השם שביקש. כאשר הלקוח ביקש להוסיף פרטים נוספים שיופיעו בחשבונית, חברתנו פעלה ללא דופי וביצעה את בקשתו לשביעות רצונו. המוצר אותו רכש הלקוח מגיע מהיבואן באריזתו האטומה והחדשה, אין ביכולתה של חברתנו לדעת באם קיימת בעיה עם המוצר שכן הלקוח פתח אותו בביתו לראשונה ולא במעמד הקניה. וככל שלטענתו קיימת בעיה עם המוצר היה עליו להגיע לחנות ולהציג אותה, במידה והלקוח צודק המוצר היה מוחלף לו בחדש בו במקום. לצערנו הלקוח לא להגיע עם המוצר לחנות ובחר פשוט להשמיץ את חברתנו.