סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Ksp.Best מחשבים וציוד היקפי

Ksp.Best
טלפון:
1-599-555-700
פקס:
048500850
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
adv@ksp.co.il
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
40%
אחוז חוות דעת חיוביות
481
חוות דעת בשנה האחרונה
2023
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,023 חוות דעת על החנות Ksp.Best

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
David
שם:
David
תאריך:
13/08/2018
דירוג:
הדירוג של David: 5 מתוך 5
חוות דעת
חוויית קנייה מצוינת. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה ב-KSP ותמיד הם אדיבים ונותנים שירות מעולה. הזמנתי מחשב בהרכבה עצמית ביום שלישי ושלושה ימים אחר כך (יום שישי) המחשב היה מוכן לאיסוף- למרות שהם מתחייבים ל-7 ימי עסקים. המוכר שאיתו דיברתי ושאלתי אם המחשב יוכל להיות מוכן עד יום שישי אמר שיעשה מאמץ - וכך עשה.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב בהרכבה עצמית
דליה
שם:
דליה
תאריך:
12/08/2018
דירוג:
הדירוג של דליה: 5 מתוך 5
חוות דעת
היי ,רכשתי מוצרים בחנות ksp שבישפרו סנטר במודיעין
קיבלו את פניי 2 בחורים אדיבים ומקצועיים שלהרבה נותני שירות יש מה ללמוד מהם,ובין היתר רכשתי בושם
שלמרבה הפתעתי המחיר היה הרבה יותר זול מכל חנות אחרת שרכשתי.
אין ספק שיצאתי עם חווית שירות חיובית ,ובטוח שאני יבוא שוב לבקר
המוצר שנקנה בחנות
בושם paco rabanne lady million
ap
שם:
ap
תאריך:
12/08/2018
דירוג:
הדירוג של ap: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שעון Samsung S3 gear ומהיום הראשון מטען לא עובד .
הם שלחו אותי למרכז שירות mobilebd.
אזוי
לא קונה יותר
המוצר שנקנה בחנות
samsung gear s3
ענת
שם:
ענת
תאריך:
09/08/2018
דירוג:
הדירוג של ענת: 5 מתוך 5
חוות דעת
המוצר שהזמנתי הגיע בזמן, והיחס בנקודת החלוקה היה מעולה
הקנייה נוחה והמחיר מצויין יישר כוח
המוצר שנקנה בחנות
בלנדר יונדאי
kobi
שם:
kobi
תאריך:
09/08/2018
דירוג:
הדירוג של kobi: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טלפון נייד ברשת. לאחר כשעה חזרתי לחנות לאחר שגיליתי בעיה במסך.
המוכר בחנות ראה שקיימת בעיה במסך ואף התקשר למנהלו והציגה באוזניו.
לאחר שביקשתי זיכוי על המכשיר התייעץ המוכר עם מנהלו בטלפון והחליטו שלא לזכות אותי, תוך הכחשה כי ראה את התקלה.
בשלב מסוים המוכר ביטא מפיו את המילים "סתום את הפה" למרות שדבריי נאמרו באופן תקיף אך לא מעליב.
לאחר שהמשכתי להתעקש שיש לטפל בנושא ולזכות אותי באופן מיידי, החליט המוכר להמשיך לסרב ולקרוא למאבטח הקניון אשר נעל אותי בחנות עד הגעת ניידת משטרה אשר שחררה אותי מיידית וללא סנקציות.

פניתי בעל פה לשירות הלקוחות של KSP ונתקלתי בכ-3 סירובים טלפונים לטפל בבעיה.
בשלב זה נאלצתי לרכוש טלפון אחר מכיוון שהבנתי שמרשת KSP לא אראה אור.
שלחתי מייל לשירות הלקוחות בצירוף וידאו שמוכיח את התקלה.
פניתי למרכז השירות של אחריות המכשיר בפתח תקווה, שם נאמר לי שעליי להמתין עד 14 ימי עסקים(!) לבדיקה.
נאלצתי לנסוע למעבדת השירות בתל אביב, שם הבודקת בחנות אישרה באופן מיידי ובכתב כי אכן קיימת תקלה במסך המכשיר. בנוסף, מצאה תקלה נוספת באחד המקשים.
תהליך זה לקח ימים ארוכים,למרות שהבעיה שהייתה יכולה להפתר בחנות KSP כשעה לאחר הרכישה במידה והמוכר היה לוקח אחריות על הבעיה שראה.

רק לאחר בדיקת המעבדה ואישור התקלה בכתב, ואין סוף פניות לשירות הלקוחות וטרטורים, ניגשתי לסניף וקיבלתי זיכוי על המכשיר.

לסיכום, מדובר בחנות שאינה לוקחת אחריות על תקלה במוצריה ושולחת את הקונה המאוכזב לטיול ארוך, מטיש ומטרטר בין מרכזי שירות, חנויות ומעבדות, תוך הפסד זמן וכסף רב על קניית מוצר חלופי בזמן זה.

והשורה התחתונה והמאיימת שרשת KSP שלחה בקשר למקרה:

"...לאור כל התנהלותך, נבקשך שלא להגיע יותר אל חנויות KSP.
ברצוננו להבהיר כי ככל שתבחר לפרסם פרטים שאינם נכונים ו/או תשמיץ את חברתנו ונציגיה בחוסר תום לב מובהק,
זאת בניגוד לכללי עשיית עושר, על כך תדרוש חברתנו הוצאות ושאר סעדים השמורים לה על פי כל דין בהתאם לאמור
בסעיף 7(ג)...
בברכה,
לירן..."

כמובן שאשמע בעצתו של לירן ולא אגיע יותר אל חנויות KSP.
המוצר שנקנה בחנות
Xiaomi A1
תגובת החנות
ראשית, הדברים שרשם הלקוח אינם נכונים בעליל. הלקוח רכש מכשיר טלפון שמגיע עם תעודת אחריות של היבואן בה מצויין שלכל תקלה עליו לפנות לבדיקת המכשיר למעבדה מטעמו. הלקוח הגיע עם המכשיר לחנות בטענה שקיימת בו תקלה, נציג החנות שהינו מוכר ולא טכנאי הסביר לו שהוא לא מאתר תקלה במוצר ולכן עליו לפנות עם המכשיר לבדיקת המכשיר במעבדת השירות וככל שזו תאמת שקיימת במכשיר תקלה יוחלף לו המכשיר בחדש ואו יוחזר כספו במלואו. מרגע שנציג החנות אמר לו דברים אלו, הלוקח התחיל לצעוק על נציגי החנות והתלהם, זאת למרות שאלו הסבירו לו שאין הם רואים בעיה במכשיר והם אינם טכנאים, הלקוח בחר להפריע ללקוחות אחרים לקבל שירות לכן נאלצו נציגי החנות לבקש ממנו לצאת מהחנות, משסירב להישמע להם ולמאבטח של הקניון הוזמנה המשטרה שנאלצה להוציא אותו מהחנות. לבסוף הלקוח פנה לנותן האחריות שאישר החלפת המכשיר וחברתנו זיכתה את הלקוח והחזירה לו את מלוא כספו. לסיכום,נציין שאנו שמחים לשמוע שהלקוח הנ"ל יקבל את הצעת חברתנו שלא להגיע אל חנויות KSP וזאת מאחר וחברתנו אינה מעוניינת לספק שירות ללקוחות שבוחרים להתנהג בבריונית מכל סוג שהיא ולגרום לנזק לחברתנו
צבי
שם:
צבי
תאריך:
08/08/2018
דירוג:
הדירוג של צבי: 1 מתוך 5
חוות דעת
חנות עם שירות מזעזע
הזמנתי נגן MP3 של חברת סנדיסק עם משלוח עד הבית, באתר של החברה הם מתחיבים להביא את זה תוך מקסימום שש ימי עסקים, עבר שש ימי עסקים זה לא הגיע התקשרתי אמרו לי תתקשר לחברת משלוחים (דבר שבעיקרון אני לא אמור לעשות...), שאלתי אותם אם אני צריך לתת לחברת המשלוחים איזה מספר אמרו לי בחנות שלא, והם יזהו על פי השם שלי. בחברת משלוחים כן רצו מס' משלוח, התקשרתי לחנות שוב והם אמרו לי תתן להם מספר הזמנה של המוצר, ובחברת משלוחים אמרו לי שהם צריכים מס' משלוח, ומס' ההזמנה שעשיתי בחנות לא עוזר, התקשרתי שוב לחנות נתנו לי מס' משלוח, ובחברת המשלוחים התברר בסוף שמס' הטלפון שלי שהחנות מסרה להם בכלל לא נכון ולכן זה מתעקב.
עברו כבר 10 ימי עסקים ואני עדין באמצע לרדןף אחרי חברת המשלוחים, וזה עדין לא הגיע...
לא ממליץ בכלל להתעסק עם החנות הזאת!!!!!!!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
נגן MP3 אלחוטי SanDisk Clip Sport Plus 16GB Bluetooth
תגובת החנות
צר לנו על תחשות הלקוח, אך מבדיקה שערכנו דבריו אינם מדוייקים כלל, שכן בעת שביצע את ההזמנה הזין הלקוח מספר טלפון שגוי שאינו ניתן היה ליצור עימו קשר בנוגע להזמנתו. לכן כאשר חברת השילוח ניסתה ליצור עם הלקוח קשר לא ניתן היה להשיגו ולאור זאת נגרם העיכוב בהספקת המוצר.
Dori
שם:
Dori
תאריך:
07/08/2018
דירוג:
הדירוג של Dori: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב-29/07/2018 הזמנו את הכספת SENTRY דרך האינטרנט. הגיעה אלינו ב-30/08/2018 בשעות הצהרים. כשפתחנו את החבילה נדהמנו לראות שהכספת כולה מלוכלכת (כנראה מתצוגה) ושבורה ב2 מקומות. מיד התקשרנו ולא היתה תשובה כי היה סגור. למחרת על הבוקר התקשרנו שוב ודרשו מאיתו לשלוח מייל לשרות לקוחות עם התמונה של הכספת. מיד עשינו את זה ולהפתעתינו קיבלנו תשובה שאין החלפה בגלל שהמוצר משומש. פנינו טלפונית שנית ואמרו לנו לשלוח מייל לSERVICE כי שם הטיפול יותר יסודי. לאחר יומיים קיבלנו בדיוק את אותה תשובה אבל הוסיפו שאנחנו צריכים לפנות ליבואן. כמובן שתשובתו של היבואן היתה שאין לו מה לטפל כי לא רכשנו דרכו.
בינתיים המוצר אצלנו שבור ובלי נכונות מKSP להחליפו.
האם ZAP יכול להתערב בעיניין?
לא רק ששלחו לנו מוצר שלא ניתם להשתמש בו, אלא גם אין נכונות להחליפו...
המוצר שנקנה בחנות
כספת מכנית 1200 Sentry
תגובת החנות
נדגיש כי דברי הלקוח אינם מדוייקים בעליל. הלקוח הזמין בחברתינו כספת שמסופקת על ידי היבואן כאשר היא מגיעה באריזתה האטומה והחתומה. מתמונה ששלח הלקוח אל חברתנו נראה כי הרכיב אותו ועשה בה שימוש מלא (בתמונת ניתן לראות כי חתיכות מהקיר שהרכיב היו על גביה ובסמוך אליה) וככל שנגרמו לה השריטות והנזקים הם נגרמו בהיותה אצל הלקוח. צר לנו מאוד שהלקוח בחר להציג את הדברים באופן שגוי.
Shalimar
שם:
Shalimar
תאריך:
06/08/2018
דירוג:
הדירוג של Shalimar: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה. אישי, מהיר, מצויין. אין מילים, אני שמחה שבחרתי בסניף הזה. אף על פי שהמחירים יותר יקרים ממקומות אחרים שבדקתי, השירות שווה את המחיר. המוכר יעקוב נתן לנו שירות מצויין, הסביר הכל באופן הכי טוב שאפשר והפך את חווית הקנייה למהנה יותר.
המוצר שנקנה בחנות
פלאפון LG G6 32GB
גלעד
שם:
גלעד
תאריך:
06/08/2018
דירוג:
הדירוג של גלעד: 2 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מחברת k.s.p סניף רוממה בעיר חיפה רמקולים בקטגוריית מחשב מסוג microlab solo 19 2.0 - לפי המפרט הטכני הרמקולים אמורים לייצר 200 וואט RMS , מה שלעניות דעתי לא התקבל, מעבר לכך בחיבור אודיו של הרמקולים לטלוויזיה דרך כבל אופטי שסופק עימם, הייתה הפחתה משמעותית עוד יותר בהספק, הגעתי לסניף והתלוננתי בפני נותני השירות, הרמקולים נלקחו למעבדה בחיפה וכאשר נבדקו נמסר לי טלפונית מפי עובד שירות הלקוחות שהרמקולים תקינים, מה שמבחינתי לא התקבל על הדעת, בכל זאת לקחתי את הרמקולים לביתי ובדקתי שוב, אותה תוצאה . . לאחר חיפוש עצמי בנבכי האינטרנט מצאתי את אותה הבעיה שמאפיינת חלק גדול מהדגמים של חברת microlab, חבל מאוד שחברת KSP בוחרת להתעלם מבעיות אלה, כמובן שלא קבלתי החזר מלא.

לסיכום : חברה שמתיימרת להיות אמינה ומוסרית לצרכן, צריכה לעמוד מאחורי מילותיה.

לא אקנה שוב מחברת KSP אם זה המצב הקיים.
המוצר שנקנה בחנות
microlab solo 19 2.0
תגובת החנות
צר לנו על הרגשת הלקוח, אך חשוב לציין כי דבריו אינם מדוייקים, שכן במפרט הטכני של היצרן מצויין שההספק הכללי של הרמקול כולל המגבר הפנימי הוא 200 וואט סה"כ. הרמקולים נשלחו לבדיקה ונמצאו תקינים, כשירות טוב אף חברתנו זיכתה את הלקוח זיכוי כספי כנגד החזרת המוצר לאור זאת שלא היה שבע רצון. אך מאחר והמוצר משומש ואינו באריזה מקורית הלקוח זוכה זיכוי חלקי והלקוח אף אישר קבלת הזיוכי.
מיכאל
שם:
מיכאל
תאריך:
05/08/2018
דירוג:
הדירוג של מיכאל: 1 מתוך 5
חוות דעת
ידע הציבור ויזהר - אל תקנו ב: KSP.
היום נכנסתי לחנות KSP בפתח תקווה וביקשתי לרכוש טלפון סלולרי מסוג LG - G7.
אמרתי למוכר שאני רוצה את כל החבילה - מכשיר, מגן זכוכית ומגן אחורי וביקשתי לוודא שכל המיגונים מתאימים האחד לשני ונותנים הגנה שלמה למכשיר. המוכר אמר לי מיד, כי המיגונים מתאימים במיוחד למכשיר וסוגרים את המכשיר מכל הפינות.

לדברי המוכר אוכל לראות זאת רק אחרי שאשלם על כל החבילה (כ-3000 ש"ח....) - המוכר הסביר לי שאסור לו לפתוח את המוצרים טרם תשלום אבל אין לי מה לדאוג והכל מתאים כמו "יד לכפפה".

מיד לאחר שביצעתי תשלום, המוכר פתח את המוצרים ולתדהמתי מגן הזכוכית אפילו לא היה קרוב להתאים למכשיר - 1.5 מלימטר רווח, מכל צד של המסך. גם המגן האחורי לא היה טוב כדי להגן על הרווח הזה.

באותו הרגע אמרתי למוכר, שבדיוק בשביל זה ביקשתי לראות את הכל לפני התשלום והמוכר באדישות אמר לי "זה מה שיש. לא טוב לך, תבטל".

כאשר ביקשתי לבטל את העסקה (1-2 דקות לאחר העברת האשראי) אמר לי המוכר בכעס - אם אתה מבטל, אתה תשלם דמי ביטול של 5.5% מגובה העסקה.

הסברתי למוכר שביצעתי את הרכישה רק לאור דבריו שהמוצרים מתאימים האחד לשני וכרגע אנו רואים ביחד, שהם לא מתאימים האחד לשני. אך כמובן שלא היה עם מי לדבר וגם אין מנהל בחנות ובהתאם נאלצתי לשלם את דמי הביטול.
לאחר שהעמדתי את המוכר על טעותו שדמי ביטול אינם גבוהים מ-100 ש"ח המוכר "עיקם פרצוף" ואמר, נכון, 100 ש"ח.

אני אולי הפסדתי 100 ש"ח. אבל KSP הפסידו אותי כלקוח ואולי עוד הרבה לקוחות.....

חבל חבל ושוב חבל..... ביקשתי לקנות ברשת גדולה ולא בחנות קטנטונת ובסופו של דבר רימו אותי יותר מכל חנות קטנטונת.

אם למרות הכל אתם בוחרים לרכוש מוצרים ב-KSP תוודאו מה אתם רוכשים ומה אתם מקבלים טרם העברת אשראי. אחרת, הם ישמחו לקחת לכם 100 ש"ח עבור 2 דקות עבודה......
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי KG G7
תגובת החנות
הלקוח הנ"ל רכש בחברתינו מכשיר טלפון ומגן מסך. לבקשתו המוצרים נפתוחו במעמד הרכישה לבדיקתו, למרות שלטענתו מגן הזכוכית אינו מתאים למכשיר, דגם זה הותאם למכשיר שביקש לרכוש הלקוח וזאת בהתאם למצויין עליו. כשירות טוב יצרנו קשר עם הלקוח וסוכם עימו שיקבל את מלוא ההחזר הכספי בעבור רכישה זו וזאת לשביעות רצונו.