חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

BestMobile סלולאר ואביזרים

BestMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bestmobile.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.1 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
96
חוות דעת בשנה האחרונה
96
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 96 חוות דעת על החנות BestMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
elile
שם:
elile
תאריך:
06/11/2019
דירוג:
הדירוג של elile: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות על הפנים, תעשו לעצמכם טובה ואל תזמינו באתר, ההזמנה פשוט לא מגיעה ואין עם מי לדבר.
המוצר שנקנה בחנות
משחק ל PS4
Avi
שם:
Avi
תאריך:
31/10/2019
דירוג:
הדירוג של Avi: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מגן מסך של חברת zagg והבטיחו לי אחריות של 12 חודשים על החלפת המגן מקורי של zagg. הגעתי לסניף בראשון לציון כדי להחליף את המגן ושם עובד בשם תמיר התייחס אלי בזלזול ואמר לי שהוא לא יכול להחליף לי את המגן למרות שיש לי אחריות .אחרי שבדקתי את המגן שמחליפים לי מסתבר שזה לא מגן מקורי של zagg אלה מגן עם איכות ירודה מאוד . ניסיתי לקבל עוד תשובות אבל תמיר לא נתן לי תשובה מספקת והפנה אותי ליציאה של החנות בחוצפה
המוצר שנקנה בחנות
ZAGG HD WET SMALL
אריאל
שם:
אריאל
תאריך:
31/10/2019
דירוג:
הדירוג של אריאל: 1 מתוך 5
חוות דעת
מצטרף ב- 100% לביקורת של elenabra לפני, עם חוויה זהה.
קניתי מכשיר סלולר סמסונג S8 באתר ב-26 בספטמבר. גם אני קיבלתי מייל עם אישור הזמנה והבטחה להודיע מתי לאסוף תוך 7 ימי עסקים. 1823 ש"ח ירדו באשראי ביום ההזמנה.היום ה- 31 באוקטובר, עדיין לא יצרו איתי שום קשר בנוגע להזמנה. מסתבר שלא ניתן בשום דרך לדבר עם העומדים מאחורי האתר של בסט מובייל. פניתי מספר רב של פעמים דרך המיילים המופיעים ב"צור קשר" באתר - ואף אחד לא עונה. גם אני ניסיתי להתקשר לסניפים - וקיבלתי את אותה תשובה שאין קשר בין הסניפים לאתר ומסרבים להפנות אותי לאחראים. טוענים שהיה עומס בחגים וצריך להתאזר בסבלנות. גם אצלי אין כסף ואין מכשיר. בחברת האשראי נאמר לי שבטווח הזמן הזה כבר לא ניתן לבטל את העסקה לאחר שנגבתה. פניתי אתמול למועצה להגנת הצרכן. מקווה שיעזור. ממליץ בחום, מהניסיון המר שלי, שלא להזמין כעת כלום מאתר בסט-מובייל! יש סיכוי סביר שגם לכם זה יקרה, הכסף ייגבה והמוצר לא יתקבל.
המוצר שנקנה בחנות
SAMSUNG GALAXY S8 כרטיס זכרון כיסוי סיליקון
yakir9696
שם:
yakir9696
תאריך:
30/10/2019
דירוג:
הדירוג של yakir9696: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם הייתי יכול להביא פחות בכוכב אחד הייתי מביא באמת, זה לא הגיוני שאני קונה משהו וכמה חודש ימים אני לא מקבל את זה ושאני שלח מייל אני לא מקבל תשובה אבל להוריד לי כסף זה אתם יודעים אבל להביא את המוצר זה לא באמת שאתם הכי גרועים שיש אין לי מה להגיד לך
המוצר שנקנה בחנות
ASSASSINS CREED ODYSSEY S.E ASSASSINS CREED ORIGINS
amit
שם:
amit
תאריך:
30/10/2019
דירוג:
הדירוג של amit: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי 2 כיסויים לאייפון איקס
איסוף עצמי מגרנד קניון
לאחר מספר ימים התקשרתי לשרות- הופניתי לחנות- ענה בחור לא ידידותי שאם לא קבלתי סמס הכיסויים לא בחנות.
הגעתי לגרנד אחרי יומיים- ושוב אותו בחור שענה טלפונית, ענה בצורה לא נחמדה- שהכיסויים לא בחנות.
מאז אני מנסה לקבל מענה במייל- מבטיחים לחזור ולא חוזרים.
פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה באתר בסטמובייל. הכיסויים עדיין לא ברשותי.
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי גריפין סובייבר שקוף לאייפון איקס
גיא
שם:
גיא
תאריך:
30/10/2019
דירוג:
הדירוג של גיא: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב ,רשת שיודעת רק למכור ,אם בטעות רכשת מוצר לא תקין או לא מתאים זו הבעיה שלך ,לא מחליפים לא מזכים ומתנערים מאחריות ,פשוט בושה
המוצר שנקנה בחנות
זרוע לנייד ברכב
תגובת החנות
בהמשך לפנייתך בדקנו מול הספק/יבואן את נושא ההתאמה למכשיר ונמסר לנו שהזרוע כן מתאימה למכשיר מדגם נוט 10 פלוס, יתכן ואתה לא מתקין אותה נכון (באפשרותך לפנות לאחד הסניפים לבקשת עזרה). לגבי נושא ההחלפה-לא נאמר לגבי החלפה אלא צוין שיש אחריות על המוצר בכל הארץ
דניאל ורחל אלינור
שם:
דניאל ורחל אלינור
תאריך:
29/10/2019
דירוג:
הדירוג של דניאל ורחל אלינור: 1 מתוך 5
חוות דעת
חויית קניה גרועה מאוד, אחרי כחודש קניתי מוצר הודיעו כי אינו במלאי, אף אחד לא טרח להחזיר את הכסף או לעדכן.
לא מומלץ
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק רובוטי s50
elenabra
שם:
elenabra
תאריך:
23/10/2019
דירוג:
הדירוג של elenabra: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מכשיר סלולרי באתר. קיבלתי מייל עם אישור הזמנה והבטחה להודיע מתי לאסוף תוך 7 ימי עסקים. הכסף ירד באשראי ביום ההזמנה. 7 ימי עסקים עברו ולא יצרו איתי קשר. מנסה לפנות אליהם דרך מיילים בצור קשר באתר - אין תשובה. מנסה להתקשר לסניפים - אומרים לי שאין קשר בין הסניפים לאתר ומסרבים להפנות אותי לאחראים. בנתיים אין כסף ואין מכשיר. כנראה שאין מנוס מלפנות למועצה להגנת הצרכן...
המוצר שנקנה בחנות
Samsung Galaxy J7 Core SM-J701F 32GB
אלכסיי
שם:
אלכסיי
תאריך:
12/10/2019
דירוג:
הדירוג של אלכסיי: 1 מתוך 5
חוות דעת
התקשרתי לסניף לשאל האם אייפון 11 יהיה בסניף אילת ב28.9 (כשאני אהיה שם), נציג אמר שכן - הם מקבלים ב26.9 את המכשירים ואני יכול לקבל ב28 אם אעשה הזמנה.
אז עשיתי הזמנה, שילמתי, וכשהגעתי לסניף אמרי לי (די אסורטיבי וכלל לא שרותי) ש"נגמר במלאי" ושאני יכול "לעמוד פה עד מחר".

לשאלה שלי - לבדוק במערכת או מול חברה נאמר לי ש"אני לא קשור עליהם, תתקשר תברר איפה זה"
אני די רגיל לשרות גרוע בישארל אבל זה ממש חוצפה. שלא נדבר על זמן שבזבזתי וההזמנה ששלמתי לפני 5 ימים.

ביום עבודה פניתי לשרות לקוחות כדי לבטל את העסקה ולקבל זיכוי - אבל הסתבר שצריך לכתוב לאימייל שונה מזה שנשלח אישור הזמנה :)

כמובן בסופו של הדבר חזרו עלי וזיכו.
המוצר שנקנה בחנות
iphone 11 pro 256GB
עו
שם:
עו
תאריך:
25/09/2019
דירוג:
הדירוג של עו: 1 מתוך 5
חוות דעת

בתאריך-18/09/19 נרכש מכשיר EASY PHONE בחנות בסט מובייל בקניון אבנט פ"ת. לאחר הטענה מלאה באותו יום המכשיר התחמם ,והסוללה התרוקנה ואחרי זמן המתנה של שעתיים וחצי המכשיר כבה. חזרתי למחרת לחנות ואמרתי שהמכשיר לא תקין וביקשתי להחליפו. לאחר ברורים טלפונים של המוכר הם סרבו בתוקף להחליף את המכשיר והפנו אותי לתחנות שרות של היבואן. השיחה עם המוכרים הגיע לטונים צורמים. לא ייתכן שמוכרים מכשיר תקול מהאריזה ומפנים למעבדת תיקון. קניתי מכשיר חדש ולא מכשיר מקולקל שצריך לתקנו. לדבריהם הם רק מוכרים והפנו אותי למייל של השרות של בסט מובייל. במייל לא ענו. השארתי 4 הודעות בטלפון גם לא חזרו. בתחנת שרות זיהו שהמכשיר לא תקין ושלחו למעבדה המרכזית ואומרים שייקח שבועיים לקבל תשובה. בקיצור ברגע שתעבירו כרטיס אשראי לא יכירו אתכם. זה לא Best Mobile זה Worst Mobile.
לא להתקרב!

המוצר שנקנה בחנות
סלולרי למבוגרים EASY PHONE NP-01