סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

BestMobile סלולאר ואביזרים

BestMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bestmobile.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.3 כוכבים מתוך 5)
40%
אחוז חוות דעת חיוביות
30
חוות דעת בשנה האחרונה
30
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 30 חוות דעת על החנות BestMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
ניר
שם:
ניר
תאריך:
02/12/2018
דירוג:
הדירוג של ניר: 5 מתוך 5
חוות דעת
בוצעה רכישה אינטרנטית חלקה ומהירה של מוט סלפי פשוט דרך האתר
הגיע מהר וללא בעיות, מוצר פשוט ומדוייק כפי שמתואר
המוצר שנקנה בחנות
מוט סלפי
שש
שם:
שש
תאריך:
29/11/2018
דירוג:
הדירוג של שש: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליצה - שירות גרוע בכל מה שקשור להחלפת מוצר תקול (אוזניות אלחוטיות). מעבירים אחריות.
המוצר שנקנה בחנות
Ac אוזניות מיקרופון
ronald
שם:
ronald
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
הדירוג של ronald: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מכשיר מסוג וואוי פי 20 פרו
כמובן לאחר חוסר איפוק התחלתי לבדוק אופציות לקבל את המכשיר לפני ה 7 ימי עסקים
פניתי לשירות לקוחות במייל, קיבלתי תשובה מהירה ומקצועית מאנדרי פוברוב
המכשיר אצלי ונהנתי משירות מיוחד
אין ספק ששווה לקנות בבסט מוביל
המוצר שנקנה בחנות
וואי פי 20 פרו
Lavy
שם:
Lavy
תאריך:
25/11/2018
דירוג:
הדירוג של Lavy: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה גם בחנות וגם בטלפון.
דניס עזרה ולוותה אותי בתהליך ההזמנה מתחילתה ועד סופה!
המוצר שנקנה בחנות
xbox 1s
נועם
שם:
נועם
תאריך:
17/10/2018
דירוג:
הדירוג של נועם: 1 מתוך 5
חוות דעת
רשת זאת היא חווית הקניה הכי גרועה שהיתה לי בחיים. קניתי דרכם NOTE 8 ועשיתי ביטוח שהציעו לי. לאחר כשנה בעקבות שבר במסך שמתי את הנייד לתיקון בסניף אשדוד ביג פאשן. נאמר לי 10 ימי עסקים (שזה גם הרבה) יחזור אלי הנייד. לא הוצע לי שום טלפון חלופי - נאלצתי להסתדר עם טלפון בן 5 שהיה לי בבית. לאחר כעשרה ימים קראו לי לסניף לאסוף את המכשיר. הגעתי במיוחד מביתי, שנמצא 30 דקות מהסניף, רק כדי לגלות שהם החזירו לי את המכשיר בדיוק כמו שקיבלו - שבור. הם לא ידעו להסביר למה זה קרה, והבטיחו שיתוקן במהרה. לאחר עוד שבועיים (כמעט חודש מאז המסירה!) ניסיתי ליצור קשר. ליצור קשר עם חנויות הרשת או שרות הלקוחות שלהם הוא פשוט בלתי אפשרי. אין תגובות, לא עונים לטלפונים. ישנה אופציה להשאיר טלפון ומבטיחים שיחזרו אלי - לא חזרו לא באותו יום ולא ביום למחרת! היו כמה טלפונים שהתקשרו - ומיד אחרי שעניתי שמעתי שמנתקים לי בפנים. כנראה זה שיטה כזאת אצלם. ניסיתי שוב ושוב והשארתי אין ספור הודעות - הכל ללא שום תגובה!. לאחר עוד כמה ימים חזרו אלי - ואז אמרו לי שהם בכלל לא אחראים! הביטוח הוא של חברת ח.י (חברת האם של בסט מובייל אגב) - ואני צריך לדבר איתם. כמובן שניסיתי - ונתקלתי גם שם בקיר. אין תשובות, לא חוזרים אליך כשאתה משאיר הודעה. בטלפון שלהם יש אופציה לבקש להמשיך להמתין - אך מיד כשבוחרים באופציה זו - מנתקים לי את השיחה בפנים. לא יאמן. הדרך היחידה שבה ענו לי היה הצ'אט של ח.י. גם הם לא ידעו לאמר לי מה קורה. מהחנות התנערו ממני שוב ושוב ואמרו לי שזה לא קשור אליהם - ולא עשיתי ביטוח אצלם - למרות שהם הציעו לי במעמד הקניה את הביטוח - ומכרו לי אותו כביטוח שלהם.
היום אני חודשיים אחרי המסירה של הנייד שלי - והוא עדין לא חזר אלי מהתיקון! אני שוקל תביעה..
המוצר שנקנה בחנות
NOTE 8
תגובת החנות
חברת בסט מובייל משמשת אך ורק נקודת איסוף ומסירה למעבדות ח.י במידה ויש לו תלונה לגבי השירות הטכני ו/או שירות הלקוחות של מעבדות ח.י על הלקוח להתנהל מולם ישירות.
אז
שם:
אז
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
הדירוג של אז: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע ביותר בסניף ביג בבאר שבע.
חסרי אמינות וחסרי מקצועיות. שכנעו אותי להדביק מדבקת מסך Zaag לאייפון X , שהם חותכים ומתקינים במקום. עם אחריות מורחבת. אך הכחישו הכל לאחר שהסתבר כי המדבקה לא הותקנה כראוי.
מציע להתרחק גם מהחברה הזו וגם מהמדבקה המתהדרת ״כטובה ביותר בעולם״
המוצר שנקנה בחנות
מדבקת Zaag לאייפון X
evg
שם:
evg
תאריך:
11/10/2018
דירוג:
הדירוג של evg: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טלפון סמסונג עם שנתיים אחראיות.
אחרי שנה הייתה לי בעיה במכשיר נגשתי למוקד שירות של סמסונג ונאמר לי שאני צריך לשלם על הבדיקה ץ
במעמד רכיש לא נאמר לי על תשלומים נוספים וגם לא צויין בחשבונית.
חברת בסט מובייל לא מוכנה לקחת אחריות על נציגים שלה וגם מסתירה מידע חשוב מלקוחות
המוצר שנקנה בחנות
samsung galaxy
תגובת החנות
"בסט מובייל " הינה רשת קמעונאית המשווקת מוצרים בתחום הסלולארי. כל המוצרים הנמכרים בדלפקי הרשת נרכשים מיבואנים שונים. למוצרים הנמכרים בסניפינו מצורפות תעודות אחריות היבואנים אשר נושאים באחריות לתקינותם ו/או תיקונם במסגרת תנאי האחריות ובכפוף לחוק הגנת הצרכן. לגבי האחריות למוצר יש לפנות אל הספק אשר פרטיו מופיעים על גבי החשבונית: מימוש אחריות : סקיילקס 03-9057870 או 6963* אחריות: אחריות 12+12 סמסונג וסקיילקס בכפוף לתנאי החברה
Ehud
שם:
Ehud
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
הדירוג של Ehud: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי באתר בסט מובייל טלפון סלולרי.galaxy s7 אחרי כמה שעות התקשרו להגיד שאין במלאי והציעו לי בעוד 250 ש"ח את הדגם galaxy s7 edge.של היבואן הרשמי סאני הסכמתי. אחרי 4 ימים הגיע הטלפון.להפתעתי קיבלתי טלפון שנראה משומש. ללא הניילונים שצמודים עליו. בכל אופן הפעלתי אותו ומייד ראיתי שיש פגם במסך. נכנסתי לאתר היבואן והקשתי שם את ה EMI שלו ומיד היה כתוב שיש לי טלפון שלהם. אבל שהאחריות שלו הסתיימה ב 11/2017 .ברגע זה הבנתי את הכל. שלחו לי טלפון שהיה בשימוש בלי בושה. מייד ניסיתי להתקשר למספר הטלפון שעל החשבונית ואז יש מענה קולי שמפנה לסניפים. אף סניף לא רוצה לעזור וכולם אומרים לי לכתוב מייל ושיחזרו אלי. אני לא שמעתי על דבר כזה שאתה קונה משהוא ולא יכול לדבר עם המוכר. ממליץ לא להתקרב לחנות כזאת זאת ממש שערוריה.
המוצר שנקנה בחנות
galaxy s7 edge
Roman
שם:
Roman
תאריך:
04/10/2018
דירוג:
הדירוג של Roman: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה!!! תמיד ממליץ לקנות רק בבסט מובייל. הכי חשוב אני יכול לציין על מקצועיות של נציגים
המוצר שנקנה בחנות
JBL 3
Jen
שם:
Jen
תאריך:
25/09/2018
דירוג:
הדירוג של Jen: 1 מתוך 5
חוות דעת


רכשתי מכשיר LG V30 בחנות באילת
נציג פתח את הקופסה כדי להראות לי שמסך לא שבור.
למחרת ראיתי פיקסלים במסך שנראים לעין רק כאשר מסך לבן.
בחנות סירבו להחליף לי את המכשיר או לזכות אותי בטענה שמכשיר נפתח והוצע מהקופסה
לא עזרו ההסברים שהנציג שלהם הוציא את הטלפון ולא נעשה בו שימוש.
נציגים הפנו אותי ליבואן "רונלייט" שגם הוא לא ממהר לתת שירות
המצב הוא כזה :רכשתי טלפון חדש עם פגם,בסט מובייל לא מוכנים לזכות אותי ו הטלפון צריך ללכת למעבדה של רונלייט כי אין להם נקודות שירות
ואני נאלץ לרוץ בין חנות למוקדי שירות הלא קיימים של רונלייט
לדעתי זו הונאה מצד מוכרי החנות,

המלצה שלי לא להתקרב לרשת בסט מובייל

נציגים של הרשת מכניסים לקוח לפינה בה ה
המוצר שנקנה בחנות
lg v30
תגובת החנות
חברת בסט מובייל משווקת מוצרים *חדשים בלבד באריזתם המקורית* אין אפשרות לבטל עסקה לאחר שימוש במוצר, כפי שהוסבר ללקוח עליו לשלוח את המכשיר לבדיקת היבואן ולהתנהל מולו ישירות. האחריות למוצר היא של היבואן/ספק.