חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

CameraMia צילום וציוד היקפי

CameraMia
אתר אינטרנט:
בעלים:
קאמרהמיה
כתובת אימייל:
info@cameramia.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.7 כוכבים מתוך 5)
90%
אחוז חוות דעת חיוביות
626
חוות דעת בשנה האחרונה
626
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 626 חוות דעת על החנות CameraMia

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
גילה
שם:
גילה
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
הדירוג של גילה: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצוין, מהיר . הזמנתי את המצלמה טלפונית.
המצלמה הגיעה יותר מהר ממה שהובטח.
בדיוק מה שהזמנתי, משלוח עד הבית.
המחיר מצוין ,תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
מצלמת instax 9
Ronit
שם:
Ronit
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
הדירוג של Ronit: 5 מתוך 5
חוות דעת
בזכות השרות האדיב והמקצועי ביותר. קיבלתי הסברים מפורטים באדיבות ועם חיוך. סיוע מקצועי בהתלבטות בין עדשות , התחושה היתה מכבדת ושלא מנסים לדחוף לי מוצר שאני לא צריכה. תמשיכו ככה, אני אגיע לקנות רק אצלכם
המוצר שנקנה בחנות
עדשת ניקון 24-120
Noam
שם:
Noam
תאריך:
30/11/2018
דירוג:
הדירוג של Noam: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו שם מצלמה מסוג Nikon D7200 וגם מצלמת Nikon P900 והתרשמנו מאוד לטובה מהחנות. אפרת עזרה לנו בכל שלב והיתה מדהימה, כמו כל העובדים החרוצים, בעלי נכונות לעזור ונחמדים מאוד בחנות. למרות העומס הקל שהיה בחנות הקטנה, תוך שניות של המתנה התפנתה עובדת ובצורה מקצועית עזרה לנו. אחזור לקנות בחנות זאת שוב. ממליץ בחום!
המוצר שנקנה בחנות
Nikon d7200
ben
שם:
ben
תאריך:
27/11/2018
דירוג:
הדירוג של ben: 5 מתוך 5
חוות דעת
עדיף מאוחר מלעולם לא (גם אם זה 3 שנים מאוחר מדי)

בחנות הזאת קניתי פעם ראשונה בגיל 15 ניקון 70-300 VR ביחד עם אחריות מק ל5 שנים, ובגלל השירות האמין המשכתי לקנות בה גם היום בגיל 22.

5 שנים לאחר הקניה, העדשה הפסיקה לעבוד, שלחתי אותה אליהם ואחרי זמן מה חזרו אלי ודיווחו לי שהם מזכים אותי על כמעט הסכום המלא של העדשה.
עם הזיכוי קניתי ניקון D7200 שכשהגיעה הייתה בעיה במטען שלה, יום לאחר מכן התקשרתי לחנות ודיברתי עם בחור בשם דורון, הוא שלח אלי שליח עם מטען חדש ולא דרש ממני להגיע לחנות, דבר שנשמע הגיוני אם יש תקלה במוצר חדש, אבל חנויות תמיד דרשו ממני להגיע אליהן, לא משנה שאני במרחק שעתיים נסיעה..
כשהיה לי לכלוך בעדשה (300 F4 שגם קניתי מהם) הם שלחו אותה לניקוי על חשבונם בלי לשאול שאלות..
בקיצור חנות אמינה ביותר, יש לי ניסיון ממש גרוע עם המון חנויות בארץ, גם חנויות מחשבים וגם חנויות צילום, אבל באמת שקאמרה מיה יוצאת דופן.

תודה רבה לדניאל ורן האדיבים שטיפלו בהזמנה שלי, ואני חייב גם לציין שיש להם מוקדנית בשם אפרת שלדעתי היא פשוט נכס בשבילם, היא אכפתית ונחמדה כל כך ורק גורמת לחווית הקניה להיות עוד יותר נעימה. תודה רבה!!
המוצר שנקנה בחנות
D850 D7200 300 F4 70-300 VR
אלעד גרשון
שם:
אלעד גרשון
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
הדירוג של אלעד גרשון: 5 מתוך 5
חוות דעת
אחלה חנות, צוות מקצועי ומבין עניין, עזרו בכל שאלה שהייתה לי.
אין ספק שאקנה שם שוב!
המוצר שנקנה בחנות
Nikon 50mm 1.8
Orit
שם:
Orit
תאריך:
16/11/2018
דירוג:
הדירוג של Orit: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות פשוט מעולה יחס טוב ומחיר פצצה דניאל המוכר היה מקסים וענה בצורה נעימה לכל השאלות אופיר שביט



המוצר שנקנה בחנות
גבל פליפ 4
שון פנט
שם:
שון פנט
תאריך:
23/10/2018
דירוג:
הדירוג של שון פנט: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מוצר דרך האינטרנט. המוצר נשלח מהר והגיע מספר ימים לאחר מכן, הכל ארוז היטב והגיע כפי שצריך. נתנו לי מענה טלפוני מהיר. המוצר היה במחיר הכי זול בארץ שמצאתי
המוצר שנקנה בחנות
JBL PULSE 3
MosheP
שם:
MosheP
תאריך:
10/10/2018
דירוג:
הדירוג של MosheP: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי בשעות הבוקר לחנות שהייתה עמוסה, וכשהמתנתי לתורי נהנתי לשמוע את ההסברים הסבלנות וההתייחסות של המוכרים לקונים (על הדרך למדתי עוד דברים).
שמח מאוד מהקניה אצלהם ומהמוצר כמובן ואני בטוח שאחזור שוב :)
המוצר שנקנה בחנות
GoPro 7 Black
שמוליק
שם:
שמוליק
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
הדירוג של שמוליק: 5 מתוך 5
חוות דעת
קנינו רמקול נייד jbl לאחר כחודש הוא הפסיק לעבוד. שלחנו לחנות הם תיקנו בזריזות והחזירו רמקול תקין. אחלה שירות נעים וזריז
המוצר שנקנה בחנות
Jbl go
דורון
שם:
דורון
תאריך:
02/10/2018
דירוג:
הדירוג של דורון: 1 מתוך 5
חוות דעת
שילמתי על אזניות ביטס. המחיר שקמרה מיה הציעה היה 405 ש"ח (יש לי צילום מסך). אבל אז התקשרה נציגת המכירות ואמרה שהמוצר נגמר, שהמוצר אינו קיים באף חנות אחרת כנראה, ושיש לה אזניות מעולות אבל יקרות יותר. כמובן שלא הסכמתי.
התלוננתי לזאפ אבל אין באפשרותם לעזור. תגובת החנות השקרית:
"שלום רב,
לקוח ביצע הזמנה ב- 18.9 לאוזניות ביטס. יצרנו עימו קשר ועדכנו שהיות וספירת ימי העסקים בעקבות החגים תיצור זמן המתנה בפועל ארוך הוצעו חלופות באותו מנעד מחיר ואף זולות יותר כאופציה זמינה במלאי. לקוח בחר שלא לקחת חלופה ובוצע ללקוח זיכוי מייד בתום השיחה".
- לא הציעו חלופה ב"אותו מנעד מחיר" (אלא אם 70 ש"ח יותר זה ב"מנעד") ואופציה זולה יותר לא הוצעה בכלל.
אני מבקש מקמרה מיה - אם אתם חושבים שאני משקר אנא תתבעו אותי על לשון הרע (יש לכם את הפרטים שלי). יש לי הקלטה של השיחה, לצערי זאפ לא מרשים קישור או לעלות קובץ אודיו.
נב1 הכסף הוחזר לי באותו יום.
נב2 בסוף באותו יום רכשתי את האזניות ש"כנראה לא קיימות בשוק" אצל ספק אחר תמורת 420 ש"ח.
המוצר שנקנה בחנות
Beats by Dr. Dre Beats EP On-Ear Headphones
תגובת החנות
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 18/09/18 באתרינו לאוזניות ספציפיות ואוזניות אלו הוזמנו עבורו. ב-20/09/18 מיד כשעודכנו על ידי הספק כי זמן האספקה יעלה על זמן האספקה שציינו באתר עקב קשיי אספקה שלצערנו אינם תלויים בנו, יצרנו קשר עם הלקוח לעדכן אותו על כך. בשיחה זו, הלקוח נשאל אם זה בסדר שנציע לו דגם אחר שקרוב למוצר שהזמין, וכמו כן הוצע ללקוח להמתין לאוזניות הספציפיות בזמן אספקה ארוך מהמצוין באתר, או זיכוי מלא על סכום העסקה. האופציה החליפית הקרובה ביותר באיכותן לאוזניות אותם הזמין הלקוח היו בעלות של 70 שקלים הפרש והלקוח ציין כי האוזניות שהזמין הן הדגם הספציפי שביתו מבקשת ולכן, ביקש לבטל את ההזמנה ואף זוכה במלוא הסכום. 1. השיחה אל הלקוח לא הייתה שיחת "מכירה", התקשרנו בכדי לעדכן את הלקוח על שינוי בזמני האספקה ולכן ניתנו ללקוח 3 אופציות: 1. להמתין לזמן אותו עדכן אותנו הספק. 2. לבטל את העסקה ולקבל זיכוי מלא בעבורה. 3. המלצה לחלופה דומה למוצר שהלקוח הזמין. 2. לאחר האזנה לשיחה לא ברורה לנו תלונת הלקוח שכן השיחה עמו השיחה התנהלה בנעימים ולא כפי שהלקוח מעלה בטענותיו. כלל לא ברור מה מצופה היה מאתנו לעשות כשקבלנו עדכון ממספר ספקים איתם אנו עובדים. 3. מעולם לא ציינו כי לא ניתן להשיג את המוצר באף חנות ולא ציינו ש”כנראה לא ניתן להשיג את האוזניות” כפי שהלקוח מעלה, אלא שביררנו מול מספר ספקים איתם אנו עובדים בניסיון להשיג את האוזניות שהזמין ומשלא צלחנו יידענו אותו על כך. 4. קאמרהמיה לא תובעת את לקוחותיה, אלא פועלת תמיד למען שביעות רצונם, במטרה לייצר חווית קניה ושרות מצוינים. ועל כך יעידו אלפי לקוחותינו החוזרים.