בשנים הראשונות לפעילותה של שיאומי בישראל, התמקדה היבואנית הרשמית של מוצרי המותג בישראל, קבוצת המילטון, בהשקתם של סמארטפונים ואביזרים נלווים. החודשים חלפו, חנות המותג של היצרנית נפתחה והביאה עימה למעלה מ-100 מוצרים שונים לצרכנים בשוק המקומי, וכעת אליהם מצטרף מוצר חדש ומעניין למדי: כירת האינדוקציה החכמה, Xiaomi Mi Induction Cooker.
כירת האינדוקציה של שיאומי מגיעה לשוק הישראלי זמן מה לאחר השקתה בעולם, וכראוי למוצרי שיאומי היא מציעה קווי עיצוב נעימים ואלגנטיים שאינם בהכרח מקובלים בשוק אליו היא מיועדת. משטח החימום השחור נעטף יריעת בידוד בצבע לבן, כשבמרכז החזית משולב בורר טמפרטורה ומימינו/משמאלו שני כפתורי שליטה נוספים.
על בורר הטמפרטורה ישנו מסך OLED קטנטן בצבעים שחור ולבן, שמציגאת מצב החימום. ה-Mi Induction Cooker מגיעה עם תמיכה ב-WiFi והשליטה עליו יכולה להתבצע, לפחות באופן חלקי, דרך אפליקציית Mi Home. הספק החימום המירבי של הכירה הוא 2100 וואט, ודרך האפליקציה ניתן לבחור אחד מ-100 מצבי בישול שונים. בחברה מציינים כי הבישול יתבצע בצורה אחידה ומדוייקת, עם שמירה על הטמפרטורה המבוקשת לכל אורך הבישול.
את הכירה החכמה, Mi Induction Cooker, משיקה קבוצת המילטון בישראל במחיר השקה של 269 שקלים. אף על פי שבאתר האינטרנט שלה, שם זמינה הכירה לרכישה כבר כעת, לא מצויין כי מדובר במבצע, בעמוד הפייסבוק של קבוצת המילטון פורסם כי מדובר במחיר לזמן מוגבל שמחליף תג מחיר מומלץ של 349 שקלים.
השקתה של הכירה החכמה לבית שיאומי מציגה כיוון שונה אליו צועד המותג בישראל. לענקית הטכנולוגיה הסינית קיים מגוון עצום של מוצרים המשווקים ברחבי העולם תחת שם המותג שלה (גם אם חלקם אינם בהכרח מיוצרים על ידיה), ביניהם מכונות כביסה, טלוויזיות ועוד. כל מהוצרים פונים לצרכן עם אותה אסטרטגיה של התמורה הטובה ביותר למחיר. כך, עם התמחור הנכון והמוצרים הנכונים, יוכל מותג שיאומי להכנס לבתים רבים בישראל ולא רק עם סמארטפונים.