סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

GameMobile קונסולות וסלולאר

GameMobile
טלפון:
03-6433334
פקס:
לא צויין
כתובת:
הרצל 13, ראשון לציון
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
Support@gamemobile.co.il
בעלים:
גיים מובייל
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.1 כוכבים מתוך 5)
סך כל חוות הדעת:
481
מהירות משלוח:
חוות הדעת בשנה האחרונה:
83
שירות לקוחות:
אחוז חוות דעת חיובית:
%
נוחות הזמנה:
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 481 חוות דעת על החנות GameMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Nir
שם:
Nir
תאריך:
15/01/2017
דירוג:
הדירוג של Nir: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
הזמנתי בסופ"ש משחק דרך האתר. היום בשעות הצהריים קיבלתי מייל שהמוצר לא קיים במלאי ושעליי ליצור קשר עם החנות. התקשרתי ונאמר לי שלא ידוע מתי יגיע המשחק.
שאלתי את בחורה עימה שוחחתי למה ניתן להזמין מוצר כאשר הוא לא במלאי והיא טענה שהיה במלאי ונמכר ואזל.
אמרתי לה שאם זה כך אז הפריט לא אמור להופיע באתר והיא אמרה שהיא תוריד בהמשך.
טענתי שזו חוצפה מכיוון שזו הייתה אמורה להיות מתנה ואז היא אמרה שזו בכלל לא חוצפה כי לא נגרם נזק.
הזלזול והקביעה שלא נגרם נזק מבלי לדעת שכעת עליי לחפש במקום אחר מכיוון שזו מתנה ולוח הזמנים קריטי הם המכעיסים.
מבחינתם הם היו בסדר.
כאשר הקשיתי וטענתי שהזמנתי כאשר החנות לא פתוחה לקהל אז טענתה שזה היה ונמכר לא תקפה, המוכרת לא ידעה מה לענות מלבד שהיא תוריד את המוצר.
מצפיה בחוות הדעת פה אני רואה שזו תבנית קבועה של התנהלות ולא רק כלפיי כי אם אל מול עוד קונים.
אולי זו שיטת חשיפה ( בעיניי פסולה ). להעלות מוצרים שלא קיימים במלאי במחירים נמוכים תמורת חשיפת האתר לעוד ועוד קונים פוטנציאלים.
חבל. מאכזב מאוד!.
לא אקנה שם שוב.
מחיר נמוך למוצר שלא קיים מבחינתי זו א כ ז ב ה והתנהלות פסולה.
המוצר שנקנה בחנות
משחק לפלייסטיישן. פלייסטיישן 3
תגובת החנות
שלום רב, ברצוננו להבהיר כי הלקוח ביצע את ההזמנה ביום שבת- לא נחשב יום עסקים. ביום ראשון, נשלח ללקוח מייל כי המוצר חסר במלאי, וביקשנו ממנו ליצור קשר עם החנות בכדי לדעת אם הלקוח מעוניין לחידוש המוצר במלאי, או לבטל את הזמנתו. הלקוח יצר קשר עם חנותינו והובהר לו כי המוצר אזל מהמלאי ואנו מתנצלים על כך, וכי ברצוננו לדעת אם מעוניין להמתין להגעת משלוח בימים הקרובים או בביטול העסקה. הלקוח החל להתלהם ולכעוס על המוכרת בטענה ש'לוח הזמנים שלי צפוף ודחיפותו של המשחק גבוהה' למרות שזמן האספקה הוא 7 ימי עסקים ואף לא עברו 24 שעות מהזמנת המוצר. כמו כן, לא נעשה ניצול- הלקוח לא חויב וכרטיס האשראי שהוכנס לא שומש. נוסף על כך,זמן תגובתנו היה קצר וזריז בכדי לא לאכזב את הלקוח ולא לגרום לו לחכות לשווא. בברכה, צוות גיים אנד מובייל
Itay
שם:
Itay
תאריך:
28/12/2016
דירוג:
הדירוג של Itay: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
קניה קלה, שימו לב לקנות אייפון בחנות זו מונע מימוש אחריות באפל
הטלפון נקנה בחודש יולי אך בבדיקה מול אפל סטור הטלפון נקנה בכלל בינואר
ואין אחריות מעבר לינואר חוץ מזה שהאחריות ניתנת למימוש בישראל בלבד!
בקיצור אם היה מפרטים לי את הנספחים האלה לא הייתי קונה
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי 6S 128 GB
תגובת החנות
פעם ראשונה אנחנו נחשפים למקרה כזה ככלל וזה בפרט. הלקוח לא פנה אלינו עם בעיה מעולם. ניסינו לאתר רכישה לפי השם והתאריך, ולא מצאנו. הלקוח צריך לפנות לחנות או לפחות לתת פרטים נוספים שנוכל לבדוק את העניין לפני שהוא מפרסם חוות דעת כזו. אנחנו מטפלים בבעיות עם מכשירים עם מתן תשומת לב ואחריות רבה וחבל שלא פנה אלינו. בברכה, צוות גיים אנד מובייל
Nitzan
שם:
Nitzan
תאריך:
03/12/2016
דירוג:
הדירוג של Nitzan: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
- שירות גרוע
- יחס מזלזל
- לא לקנות שם

קודם כל, חשוב לציין שהמוצר הגיע בזמן. הבעיה החלה כאשר בטעות הזמנתי את המשחק לאקסבוקס במקום לסוני. התקשרתי לטלפון של החברה ולאחר המתנה של כדקה השיחה התנתקה. זה קורה להם בכל שיחה שניה או שלישית.
לאחר כמה ניסיונות ענה לי "נציג" שנשמע בן 13 שהיה מאוד נחמד והציע לי שליח עד הבית (בעלות של 45 שקלים) שיחליף לי את המשחק לגרסה של סוני. לאחר כמה ימים התקשרתי שוב לראות מה קורה עם המשחק והנציגה אמרה לי שהוא טרם נשלח אך תוך 4 ימי עסקים הוא אצלי. לאחר 4 ימי עסקים התקשרתי שוב והפעם ענה לי נציג חדש שאמר שהמשחק לא נשלח אך הוא מבטיח לדאוג לזה שיגיע למחרת.
כמובן שלמחרת התקשרתי שוב והפעם ענתה לי נציגה שהזדהתה בתור מנהלת. היא אמרה שהמשחק לא נשלח כי לא שילמתי דמי משלוח. לתומי חשבתי שאצטרך לשלם לשליח במזומן, אך מסתבר שלפי אותה מנהלת בגלל שלא שילמתי המשלוח טרם יצא. עד אותו רגע לא ביקשו ממני לשלם על המשלוח. עם שירות גרוע עוד הייתי יכול להתמודד אבל היחס של הנציגה היה מחפיר. אין לה מושג איך לדבר עם לקוחות והיא מתנהגת כאילו העסק של אבא שלה (ואני בטוח שזה המצב גם). בין היתר היא גם הרימה את הקול שלה והתנהגה בהתנשאות.
אני לעולם לא כותב תגובות אבל רמת שירות הלקוחות שלהם היא מתחת לכל ביקורת.
חשוב לציין שלא משנה מתי התקשרתי היה ברקע רעש נוראי של צעקות, נשמע כאילו הם עובדים בשוק ולא במוקד של חברה.
אני שם לא קונה יותר.
המוצר שנקנה בחנות
פלייסטיישן - משחקים Dragonball Xenoverse 2
תגובת החנות
הלקוח הזמין מוצר שלא תאם את הקונסולה שלו מלכתחילה. כאשר המוצר הגיע ללקוח, הוא פנה אלינו בבקשה להחליף את המוצר ולהוציא לו משלוח בדואר שליחים. הלקוח יודע כי המשלוח עולה כסף, והוא יצטרך לשלם עליו. הלקוח התנער מתשלום על המשלוח, ולא יידע את הנציגים שלא שילם על המשלוח.| ברגע שדיבר עם הנציגה ונאמר לו שלא שילם על המשלוח ולכן המשלוח לא יצא אליו הלקוח התנהג בבוטות ולא הסכים לשלם על המשלוח. הטעות הייתה של הלקוח מלכתחילה, והוא ניסה להתנער מלקיחת אחריות על טעותו. בברכה, צוות גיים אנד מובייל
Amotz
שם:
Amotz
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
הדירוג של Amotz: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
משחק נרכש ושלום במלואו. לאחר יום הגיע מייל ובו נאמר שהמשחק אזל מהמחאי והתבקשתי לצלצל לסניף. אין תשובה כבר יומיים. נאלץ לפעול מול ויזה לביטול העיסקה.
המוצר שנקנה בחנות
משחק פלייסטיישן פלייסטיישן
תגובת החנות
הלקוח הזמין משחק שהיה חסר לנו במלאי. נשלח ללקוח מייל במיידית ליידוע, וביקשנו שיצור קשר עם חנותינו. הלקוח התקשר לסניף הראשי, מעומס הפניות והטלפונים לא הצליח לתפוס אותנו ולכן פנה אלינו באתר. התקשרנו אל הלקוח בכדי לסגור את הפניה והמקרה טופל וסודר.
ליאור
שם:
ליאור
תאריך:
28/11/2016
דירוג:
הדירוג של ליאור: 2 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
הזמנתי מהחנות משחק לקונסולה,
במערכת היה מצויי שהמלאי קיים וניתן לרכוש!
לאחר חודש שהמשלוח לא הגיע התקשרתי לחנות לברר מה קורה עם ההזמנה,
נאמר לי שהמלאי אזל ולא ידוע מתי יהיה שוב.
נכנסתי שוב לאתר ועדיין מופיע שם שהמוצר זמין במלאי
שאלתי אם הם גבו את התשלום, וענו שעדיין לא, וזה נכון, אך השאלה הנשאלת היא מדוע מבטיחים מוצר שאינו קיים במלאי ולא מודיעים שיש חוסר במלאי והקונים אינם יודעים דבר.
המוצר שנקנה בחנות
פלייסטיישן - משחקים Pro Evolution Soccer 2017
תגובת החנות
נמסר ללקוח כי המוצר חסר במלאי, והלקוח אמר שהוא מעוניין להמתין. באותה עת סימנו את המוצר כחסר במלאי. בברכה, צוות גיים אנד מובייל