Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים
בעלים:
bugservice@bug.co.il
כתובת אימייל:
bugservice@bug.co.il
טלפון:
1-700-707-202 | 6974*
כתובות:
ז'בוטינסקי 3, הוד השרון
הרצל 58, נתניה
מרכז קניות ONE, גן שמואל
מעלה כמון 2, כרמיאל
מעלה כמון 5, כרמיאל
דרך עכו 192, קרית ביאליק
קניון מול זכרון, זכרון יעקב
בן צבי 1, נהריה
צומת אלי כהן, באר שבע
אריאל שרון 1, אשדוד
חברון 21, באר שבע
עין גדי 23, באר שבע
הפלמ"ח 1, אילת
ז'בוטינסקי 44, אשדוד
בן גוריון 21, אשקלון
המגנים 56, גן יבנה
אנטיב 3, אילת
סתת 20, אילת
הפטיש 6, נס ציונה
יוספטל 92, בת ים
יוני נתניהו 29, גבעת שמואל
אבא הלל סילבר 301, רמת גן
גולדה מאיר 7, חולון
בילו סנטר, קרית עקרון
קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
גולן 1, לוד
ז'בוטינסקי 76, פתח תקווה
שלמה המלך 37, קרית אונו
03-7164778, ראשון לציון
קאמפן 8, אילת
ויצמן 71, גבעתיים
בילו 2, רחובות
משה דיין 3, יהוד
רוטשילד 45, ראשון לציון
אינשטיין 40, תל אביב
הרקון 2 א.ת. נווה נאמן, הוד השרון
לב העיר 2, מודיעין
דיזנגוף 50, תל אביב
ויצמן 14, תל אביב
דרך השלום קניון עזריאלי, תל אביב
כצנלסון 14, כפר סבא
ויצמן 301, כפר סבא
המלאכה 2, רעננה
בני ברמן 2, נתניה
רוטשילד 40, חדרה
שכטמן 10, חדרה
הגיבורים 5, נתניה
יהודה הלוי 1, טבריה
דרך חיפה 30, קרית אתא
מתחם מסחרי צמח, צמח
רבין 18, עפולה
החרושת 2, עכו
תאופיק זיאד 53, נצרת
יהושע חנקין 14, עפולה
טום לנטוס 60, נתניה
קניון סנטר הגליל, ראש פינה
רבין 9, יקנעם
ההסתדרות 55, חיפה
אקליפטוס 3, רמת ישי
קניון פרץ סנטר, דימונה
פלימן 4, חיפה
מרכז ביג קרית מלאכי, אור טוביה, קרית מלאכי
סחרוב 21, ראשון לציון
בן הלל 1, ירושלים
פייר קניג 26, ירושלים
קניון ירושלים, ירושלים
שדרות ממילא, ירושלים
שמחה גולן, חיפה
קניון הראל, מבשרת ציון
יפו 224, ירושלים
יגאל אלון 3, בית שמש
קדם 5, מעלה אדומים
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.6 כוכבים מתוך 5)
63.1%
אחוז חוות דעת חיוביות
130
חוות דעת בשנה האחרונה
נמצאו 493 חוות דעת על החנות Bug
חוות דעת
הזמנתי ביום שני קורא ספרים בהזמנת אקספרס ביום שלישי המוצר היה צריך להגיע ולא הגיע ביום רביעי גם לא אגיע. ביום חמישי אחרי איחור של יומיים התקבל
לא אחזור לקנות אצלכם שוב
המוצר שנקנה בחנות
קורא ספרים boox poke 5
תגובת החנות
חגית שלום
אנו מתנצלים על העיכוב, לצערנו בשל החגים נוצר עומס.
יחד עם זאת חשוב לי לומר כי עשינו את המיטב לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי.
נשמח לראותך בין לקוחותינו בעתיד ולתת לך חווית שירות מתקנת.
בברכת חג שמח,
אייל.
הדירוג של yotam.tayeb07:
1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ב16,04 היה כתוב 5 ימים עסקים עדיין לא הגיע הזמנה , לא כתבו לי כלום אין לי מושג מה עם הזמנה לא זמינים בשירות לקוחות
המוצר שנקנה בחנות
מסך למחשב גיימינג ״32 766907019056VX3218C-2K ViewSonic
תגובת החנות
יותם שלום,
אנו מתנצלים על העיכוב באספקה שנגרם בעקבות העומס בחג.
על כל פנים הנושא טופל מולך עוד באותו יום ושלחנו לך את המסך במשלוח אקספרס.
נשמח לתת לך חווית שירות טובה יותר בעתיד.
בברכת חג שמח,
אייל
הדירוג של eldorfadida:
1 מתוך 5
חוות דעת
לא קיבלתי את ההודעה על כך שההזמנה מוכנה לאיסוף, פשוט חיכיתי שיגמרו ימי העסקים שהובטחו והתקשרתי לחנות, בהתחלה עשו טובה ואז בדקו לי וההזמנה ישבה שם מזמן…
האתר מלא במחירים יקרים משמעותית מהשוק, המינימום שציפיתי זה לשירות נורמלי..
המוצר שנקנה בחנות
מיקרופון quadcast s
תגובת החנות
אלדור שלום
לפי הרישומים שלנו, נשלח אליך סמס אוטומטי לאיסוף ההזמנה כבר בתאריך 13/04.
אנו מתנצלים אם התפספס אולם מיד כאשר משנים סטטוס במערכת שהמוצר ממתין לאיסוף, הלקוח מקבל סמס לטלפון שהזין בהזמנה.
בברכה, אייל
הדירוג של אחמד עווד:
5 מתוך 5
חוות דעת
סניף של קניון מלחה..ממליץ בחום..שירות אדיב ומקצועי..הזמנה התקבלה מהר מאוד..אני אזמין שוב דרכם .......... .
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות ילדים jr 310bt
הדירוג של aylhafaza:
1 מתוך 5
חוות דעת
תהליך המכירה היה חלק ונחמד... ואז התחילו הבעיות.
הטלפון התקלקל מספר שעות אחרי הרכישה, במקום להחליף את המכשיר או להחזיר את הכסף, הפתרון היחידי שהוצע על ידי החנות שירות הלקוחות הוא לשלוח את המכשיר למעבדה.
המכשיר בילה כמעט שבועיים במעבדה.
מה הלקוח אמור לעשות בזמן הזה?
רמת המחירים בבאג גבוהה ביחס לשוק ורמת השירות לא משהו....
המוצר שנקנה בחנות
Nothing Phone 2a
תגובת החנות
שלום רב
המוצר תקין לחלוטין,
נבדק בחנות וכן גם במעבדה, הוסבר לך שככל הנראה לחצת על מספר כפתורים במקביל.
קיבלת את השירות הטוב ביותר ואף פתרו לך את הנושא בסניף.
אישרנו לך לפנים משורת הדין לשלוח את המוצר לבדיקה במעבדה ואם אכן יימצא תקול נזכה אותה.
המוצר נמצא תקין לחלוטין.
בברכה, אייל
צוות שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם
הדירוג של דורון:
2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מוצר. שעת ההזמנה היתה 12:00. באתר מצוין במפורש שכל מוצר שיוזמו עד 12:00 יזכה למשלוח אקספרס באותו יום. להפתעתי נציגת שירות הלקוחות ספרה לי שהיא ״צריכה לבדוק״... הייתי שצריך להגיע עד סמנכ״ל שירות הלקוחות על מנת להבטיח שאכן באג יעמדו בהתחייבותם.
חוויה מדכאת ומזעזעת ֿ
בכ״ז הוספתי כוכב אחד כי המוצר אן הגיע בסוף ביום ההזמנה
המוצר שנקנה בחנות
נגן לשחיינים duo
תגובת החנות
דורון שלום
הזמנתך הייתה בדיוק על התפר וכבר באותו יום חזרנו אליך ועדכנו אותך שתקבל את המוצר באותו יום.
הנושא טופל ללא התערבות של מנהל השירות - העבירו את הנושא לבדיקה וחזרו אליך בסיום הבדיקה, מנהל שירות סה"כ עדכן אותך בתשובה שהתקבלה.
אנו פועלים ופעלנו גם בפנייתך ככל האפשר כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללא קשר לריבוי הפניות שלך בנושא.
בברכה, אייל
הדירוג של aviv.ortal1:
5 מתוך 5
חוות דעת
החל מהשירות בחנות באג בראשון לציון קניון הזהב, דרך הזמן הקצר שהמשלוח הגיע - כל הכבוד!
המוצר שנקנה בחנות
מייצב גימבל flow ai powered
הדירוג של yuliarus:
5 מתוך 5
חוות דעת
כמו תמיד שירות טוב, מהיר המוצר איכותי !!
כבר הגיע באותו יום , הילד מבסוט מהלוח ציור!
המוצר שנקנה בחנות
לוח ציור sketch 3
הדירוג של יאנה וקוסטה:
1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ממשחק מחשב לילד, בשיטת משלוח לתיבה חיצונית, לאחר שזה לא הגיע הרבה מעבר לזמן המובטח פניתי לשירות לקוחות. חייבת להגיד שאנשי שירות הלקוחות אינם נעימים וצורת המענה שלהם חסרת סבלנות ולא נעימה. הצעתי לבוא ולאסוף את המשחק מאחד הסניפים וסורבתי. לקח להם 3 ימים למצוא את החבילה הנעלמת וזאת רק אחרי שכל יום התקשרתי להתלונן. גם פה הצעתי לאסוף מהסניף וסורבתי.
בטוב ליבם הציעו בשירות לשלוח לי הביתה את המשחק והסכמתי. ביום שלישי חברת ההפצה יצרה איתי קשר להבאת המשלוח, אך בשיחה נודע כי הכתובת שבאג מסרו להפצה אינה נכונה, שירות הלקוחות טוענים שהבעיה נפלה בחברת ההפצה וחברת ההפצה טוענים שהאחראים הם באג. מאז עברו יומיים נוספים, מתקרבים לאחר צהריים של יום חמישי וחברת המשלוחים עדיין מסרבת להביא לי את המשלוח בטענה שאין שליחים.
בשירות הלקוחות מורחים אותי כל יום שמחר זה מגיע, וחברת ההפצה מורחת בלי תשובות,
חייבת לציין שבחיים לא נתקלתי בכל כך הרבה זרקנות וחוסר שירותיות,
נציגי שירות שמבטיחים לזחור לעדכן ך בפועל לא קרה אפילו פעם אחת. חשבתם אולי פשוט לאשר לי לאסוף את המשחק מהסניף הקרוב, ואחכ תפטרו את הבעיות שלכם עם חברות השליחויות, אך מסתבר שטובת הלקוח, עמידה בזמנים אינם עומדים בסדר העדיפויות של באג.
מאוכזבת מאוד, בחיים לא אקנה שם יותר!
בחיים לא אקנה שם יותר!!
המוצר שנקנה בחנות
משחק מחשב מריו
תגובת החנות
שלום רב
הרשי לי להתנצל על חוויית השירות שתיארת, יחד עם זאת ארצה להוסיף כי המשלוח המתין לאיסוף זמן ממושך ולא נאסף, לאחר מכן הוחזר אלינו.
אני מבין שההזמנה סופקה לך כבר ביום חמישי ואף קיבלת קופון הנחה לרכישה חוזרת באתר שלנו.
נשמח לעמוד לשירותך בעתיד ולתת לך חווית שירות מתקנת.
המשך שבוע טוב.
בברכה, אייל
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
הדירוג של nmiccolupo:
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע. מטרטרים אנשים, לא מקבלים חזרה מוצרים פגומים, ובנוסף מתווכחים במקום לתת שירות. פעם אחר פעם, החוויה בבאג מוכיחה את עצמה כגרועה מכולן, ועדיף לשלם טיפה יותר בחנות אחרת כדי לפחות לקבל שירות.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות אלחוטיות - Razer BlackShark V2 PRO
תגובת החנות
שלום רב
לפי מה שאני רואה התקבלה על ידך בקשה לביטול.
אם אתה צריך עזרה במשהו נוסף ניתן לפנות אלינו 6974*