הפלייסטיישן 5, הדור הבא של קונסולת המשחק הפופולרית של סוני, הושק בסוף 2020 וגרם לתסכול רב בקרב המעריצים בשל מחסור עולמי במלאי. בעיות האספקה נמשכו למעלה משנתיים וסוני אפילו נאלצה לצמצם את הייצור כי היא נתקלה בבעיות עם אספקת רכיבים ולוגיסטיקה. 


כעת סוני בטוחה שבעיות האספקה הסתיימו. לאחר שבתחילת החודש בכיר בחברה מסר ש"סוני מברכת על השנה החדשה עם היצע מוגבר של קונסולות PS5", בעיקר באירופה, החברה משיקה פרסומת חדשה ל-PS5 שצולמה בסגנון של ערוץ חדשות בשידור חי, עם הפניות למשחקים וגיבורים וירטואליים אהובים, שנכנסים לעולם האמיתי. סוני גם עובדת עם יוצרים במדיה החברתית כדי לשווק יותר את ה-PS5 ועושה סדרה של מבצעים "בלייב מ-PS5". גרזן לוייתן ענק מ-God of War מוצג כעת ליד ה-London Eye באנגליה, וסביר שנראה עוד מיצגי פופ-אפ שיווקיים ברחבי אירופה השבוע.


כל זה קורה במקביל להשקה הצפויה של ערכת המציאות המדומה VR2 ב-22 בפברואר. ה-PSVR2 יהיו שדרוג משמעותי מהדור הראשון, עם מסך OLED, שדה ראייה של 110 מעלות, תמיכה ב-4K HDR וקצב רענון של עד 120Hz. ל-VR2 יהיו יותר מ-30 משחקים בזמן ההשקה, כולל Gran Turismo 7, Resident Evil Village ו-Horizon Call of the Mountain. אבל, סוני כבר הורידה את הציפיות שלה ביחס ליעד המכירות, כיוון שמשקפי המציאות המדומה צפויים לעלות אפילו יותר מהקונסולה הפופולרית.

מקור